Søkeresultater

1. WySoSe vs alle

Milk Hunters <3
  2. Ryktebørs

Sånt skjer når joakim er på brukern (rofl)
  3. Tw Champions kvartfinale

magic dude v Gullungen95 Capitan22 v Grim Reaper Valkyrie v tkdark2 xandor v black oups
  4. v1 champions Nye kamper

Paalodin - Kkire5 Grim Reaper - Knusern65 magic dude - lowenan Serpico - Sau med magesjau Capitan22 - janna radisson -AndyAndy97 black oups - super lol Gullungen95 - Valramn Sir.Hebbe - Lamps Kenn93x -Tkdark2 Gangsta Twitch - scarborough rebirth eivped - xandor Valkyrie - dido...
  5. v1 champion

carneolt v jonsnow Sjefen v Balle klorin
  6. Ryktebørs

Ryktes at Deceit er rett bak Blomst na (clapping)
  7. Ryktebørs

Ryktes at jeg starter (yes)
  8. Natteravner velkommen :)

Bare meg her :crybaby:
  9. v1 champion

Oddybear v Paalodin Kkire5 v Kong Sardinia Vmax v Grim Reaper magic dude v birken lowenan v Theodoric Knusern65 v Herbalife Serpico v michaelh3877 Sjefen v Balle klorin Sau med magesjau v Charlemagne rebirth Capitan22 v Eurosis radisson v may65 carneolt v JonSnow...
  10. MF takker for seg

Syns at DuhHelluw skal bli bannet , siden Stian gikk over ditt , mens han var på MF :Surprised:
  11. Hey folkens

Hey folkens
  12. Dagens hendelser på verden 13

Syns det var det rett av Deceit og ha IAP med Blomst.
  13. v13 - TW Champion - Semifinale

Michele Zagaria vs Martyrio The Huntsman vs Gone
  14. Ryktebørs

6 år var vel en liten overdrivelse ;) Det nærmer seg vel 5 år i mine øyne ihvertfall... Men du visste jo ikke hvor lenge du hadde spilt på dannemann-kontoen heller så tidsperspektiv er nok ikke din sterke side.
  15. Ryktebørs

Jeg har ikke dual. Stemmene du hører inne i hodet ditt behøver ikke å stemme... Skillsa dine er vel ikke allverden de heller så fei for egen dør istedet.
  16. Artig fakta

54 % er ikke så ille ;) Trodde det var mye mere :)
  17. Prisutdelinger (NY)

Mest respekterte spillende spiller 1.Lowenan 2.Windsy 3.Bgm75 Mest respekterte ikke-spillende spiller (en pensjonert spiller) 1.Hamsun 2.Ravencraft 3.Baddaydaddy Favorittspiller gjennom tidene 1.Hamsun 2.Ravencraft 3.Baddaydaddy Beste diplomat gjennom tidene 1.Hamsun 2. 3...
  18. FaktaBørsen

Like greit å ikke skrive noenting på forumet,her skal man tråkkes ned i søla for enhver pris. Offentlig forum over og ut.
  19. FaktaBørsen

Let etter det negative..
  20. FaktaBørsen

Fakta er at jeg nå har adlet 5000 byer. Ingen over,ingen ved siden.