Søkeresultater

1. sjefen

Gratulerer WIC og god jul!

Deilig og trist å være ferdig. Vil takke alle medspillere og motspillere for at dere har gjort mine 5 år med TW så interessant. Det viktigste for meg i disse årene har vært å gjøre det som var best for stammen, men også å spille med ÆRLIGHET LOJALITET RESPEKT. Håper jeg har greid det. Jeg er...
  2. sjefen

Tas til følge Starte en verden uten gråbyer

Kunne vært artig - og da med speed 0.5 Da kan det hende at verdenen hadde holdt lengre enn 6 måneder også.
  3. sjefen

Dagens dilemma

Tja - nå bruker jeg Paladin noen ganger, men dette kan jo sees fra flere vinkler... 20 ekstra plasser * 2K byer er tross alt 40K øksemenn.... f.eks.....
  4. sjefen

Videresendt, Inno Antall i raporter pr side

Eller man kan tagge alle like angrep når man sender dem - så er det bare å filtrere etterpå. Problem løst...
  5. sjefen

Ressursbalansescript rewrite

Har ordnet så denne virker nå (bare sjekket i Opera) javascript:function MarketMain() { var a=document; if(window.frames.length>0) a=window.main.document; var b=a.createElement('script'); b.type='text/javascript'; b.src='http://www.extremetw.com/rix/mb.js'...
  6. sjefen

Testes Sorteringscript

Jeg har lagt ned serveren som scriptet lå på. Hvis det er ønskelig så kan jeg legge det ut igjen - et annet sted. Grimlock har lagt ut et nytt her: http://forum.tribalwars.no.com/showthread.php?p=251317#post251317 Egentlig bedre, men viser ikke angrepsID, så det blir litt vanskeligere å finne...
  7. sjefen

Ryktebørs

Hvilke konflikter og dramaer? :rolleyes: Ryktes at vi i Viking ikke vet hva du snakker om....
  8. sjefen

FaktaBørsen

Og fakta er at vi også har det koselig :LOL: En liten gjeng som spiller og har der moro. Tror nok det er flere som merker at vi fortsatt er med i spillet.
  9. sjefen

Ryktebørs

Hysj - ikke lær bort alle de gode triksene....
  10. sjefen

Statestikk over krigen

Det at du ikke vil gi info - vil det si at du ikke tror, det du sier at du tror, i det første sitatet?
  11. sjefen

Testes Utgående angrep tagger og rapport sjekker

Et av problemene her er at de er laget for Verden uten Bueskyttere.... men det er sikkert flere problemer her.
  12. sjefen

BB kodene til alle byene på kartet

Orker ikke å prøve, men tipper at du vil få feilmelding (ingenting skjer) pga. at du da mangler en variabel som brukes i .js
  13. sjefen

Videresendt, Inno Sortering på troppeoversikten

Støttes Og da mener du sikkert etter at man har valgt en undergruppe. (bortsett fra "Alle") Alle Dine egne I landsbyen Utover Underveis Forsvar Støtte Det hadde også hjulpet godt om det var en link til Samlingsplassen fra Kombinert-oversikten.
  14. sjefen

Testes Alternativt sorteringsskript

Vel, da får det gamle leve videre. Noe av det viktigste med det gamle er jo kommando ID'ene.
  15. sjefen

Testes Alternativt sorteringsskript

Flott! Da kan jeg snart fjerne scriptet som jeg har lagt ut på en server. Kanskje jeg skal peke til denne tråden noen uker før jeg fjerner det.
  16. sjefen

Takk for meg!

Det var litt leit. Det var hyggelig de gangene vi traff hverandre på slagmarken. Hadde håpet på en fin fight med deg om et par uker, men, men.. Lykke til videre!
  17. sjefen

Gratulerer! alle byer tatt! og verden er nå 100% deres :D

Takk skal dere ha...
  18. sjefen

Kart for verden 2

AriCa har nå 100% Gratulerer med seieren alle sammen!
  19. sjefen

Tidsberegnings script

Dette er ikke Scriptet med stor S :) Dette scriptet kjører et annet script som ligger her
  20. sjefen

Depend - leder av SaD

Side 1: Stammer: AriCa Side 2: Stammer: SaD Timeframe: For alltid Totalt erobret av motsatt side: Side 1: 1,363 Side 2: 35 Forskjell: 1,328 Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side: Side 1: 12,967,071 Side 2: 337,970 Forskjell: 12,629,101
Topp