V4 var fart og morrosaker. Speed 2 var saftige saker som gjorde det mer interessant! Du måtte mer eller mindre være dobbelt så aktiv for å gjøre det like bra.
Takk skal du ha! Antar at det begynner å bli en stund siden jeg brukte Opera, men strålende at du gav meg denne informasjonen. Lette lenge på nettet etter svaret...
-Lettnavn
Nå har jeg nettopp begynt å spille TW igjen, etter år med pause, og jeg sliter litt.
Opera har tydeligvis oppdatert drastisk siden den tid jeg brukte det, og jeg har virkelig ingen anelse hvordan jeg endrer shortcuts.
Operaen min er av en eller annen grunn installert på norsk, så her kommer...
Siden jeg nå bestemte meg for å prøve meg på TW igjen, så tenkte jeg kanskje det var greit å høre om det er noen gamle spillere fra V4 her..? Så spytt ut folkens! Noen jeg burde kjenne igjen? :)
-Lettnavn fra V4 indeed.
Noen som har lyst til å fortelle meg hva sovemodus er? Begynner å bli en god del år siden jeg spilte, og med alle disse tragiske nye tingene som er lagt til så må jeg innrømme at jeg har falt ut.
Balle Klorin
Poeng 3 - Ikke alle startet like tidlig i denne verdenen, og det går da litt tregere frem. Du er ihvertfall snart klar til å adle deg videre
OD 2 - Ikke mye å gjøre med dette. Enten blir du angrepet eller så angriper du andre. Alt kommer ann på om du kjører offensivt eller...
Nja, Dagi. Mange har sluttet, men jeg tenker meg at det er godt over 20 som er igjen, og med tanke på størelsene deres. Jeg var jo ikke på mer enn 5 mill når jeg sluttet, mens nå sitter folk på 15.
Hmm... Så rart.
Lettnavn er fortsatt nr 7 på forsvarsrangeringen og 24 på angrepsrangeringen.
For ikke å snakke om nr 12 sammenlagt.
Hva skjer i v4? Ingen aktivitet eller kriger? Jeg sluttet jo for et halvt år siden... Latskap!
(Sier forresten hei til alle gamle kjente, om noen fortsatt...
Hvis en av de spillerene som enten har spilt mot eller med meg har lyst til å vurdere meg før jeg slutter, hadde det vært koselig. Vennligst ikke ta i betraktning de siste månedene, hehe.