Søkeresultater

1. Barbarlandsbyer v5

Jeg antar at antallet barbarbyer vil utvikle seg rimelig likt på forskjellige verdener etterhvert som spillere slutter eller restarter, og har ingen forutsetninger for å uttale meg om forskjeller på .no eller .se slik sett. Det er imidlertid lett å se at antall bonusbyer er signifikant...
  2. Dogz out!

RIP DOGZ Dere har hatt høy sigarføring helt fra starten av V3... og levd opp til det ingame. Visst er det så at tw uten utfordringer blir kjedelig i lengden. I så måte er dere ofre for egne ytelser da serveren var yngre og det var kortere vei til konkurrentene. .no trenger absolutt flere...
  3. Hansemann - Kaoskongen og v1's Tribalwars Champion

Ros gjør godt, og bør tas imot med åpne hender. Om det skulle føles ufortjent vil det uansett få deg til å tenke :) Jeg synes dette er et av de bedre intervjuene jeg har lest, og jeg føler meg hjemme i mange av Hansemanns svar - selv om V1 for min del var en sandkasse, og jeg aldri har spilt...
  4. Go domola!

Gratz! Gjør godt å se at listen endelig toppes av et navn som ikke bare har vokst uten motstand :)
  5. Arnold?

Grattis Jin, du har spilt godt i måneder. Tar det som et stort sunnhetstegn ifht IRL at du avslutter kontoen. Du har overgått forventningene, og statsen kan ingen benekte :)
  6. Godt nytt år :) Velkommen til 2010

Godt Nytt År til hele tw samfunnet :)
  7. Let's Dance!!

Bare vent til jeg får av meg gipsen på høyrebeinet. Jeg liker å danse :D
  8. Gamle kule spill!

Civ serien og Master of Orion var de spillene som var vanskelig å slippe taket i :)
  9. Ny topp-20 for stammer

Innlegget ditt er et par uker gammelt, men det var det ferskeste relevante og jeg ville bare benytte sjansen til å vise at Yakuza ikke har sovnet helt. HexNuts spruter gnister når han vil :D Takker :)
  10. Ny topp-20 for stammer

Det stemmer at mange av oss har vært litt slappe en stund. Etter at J.F.F tok en håndfull byer av oss for et par uker siden, og deretter lanserte en offensiv som ga Nemesis ca 4 mill ODD på et par-tre dager, fant vi inspirasjonen :eek: Dette er siste ukes statistikk, og Nemesis står vel for...
  11. UKE 32 - Sword of Die

Legg inn et gir til, så er du der straks :) - men så kommer vel Rocketman og tar oss begge :D
  12. Hvem vinner krigen? :O

Hehe.. du leder jo både forlengs og baklengs, men om vi slår oss i sammen ser det ennå festligere ut :D Side 1: Tribes: Players: HexNuts Geronimo Side 2: Tribes: BoS BoS* Players: Timeframe: For alltid Totalt erobret av motsatt side: Side 1: 34 Side 2: 5 Forskjell...
Topp