Søkeresultater

1. Siletnfire

7BULLS vs SDDN

Dere får snakke med dem da :P Ikke veit jeg
  2. Siletnfire

7BULLS vs SDDN

Poenghorer Vs Soldater? 7Bulls Vs SDDN 7Bulls ODA=478,533,358 SDDN ODA= 433,612,643 7Bulls ODD=281,455,102 SDDN ODD=338,167,457 7Bulls OD 759,988,460 SDDN OD 771,780,100 Hmmm, Velidg jevnt detta! Men vent! SE POENGSUMMEN!!!!!! 7Bulls 111,739,672 Gjennomsnitt spiller: 3,491,865...
  3. Siletnfire

Tribalwars v4 Champions FINALE!

GeirS78 (Ex-Con & Wynja) vs Johvij
  4. Siletnfire

Capes går i oppløsning ?

hehe ser den, men mente lykke til videre på tw. Håper dere ikke gir dere med tw! SiletnFire
  5. Siletnfire

Capes går i oppløsning ?

Dette var synd Capes! Lykke til videre =)
  6. Siletnfire

EASY vs VARG

Tror nok ikke Varg overlever alene, med mindre 7Bulls eller en av de stammene dere kriger mot snur. Men var det ikke slik at dere kunne knuse EASY på et par uker? Eller har jeg misforstått?(retter spørsmålet mot mr varg siden han er her å svarer ;) ) SiletnFire
  7. Siletnfire

EASY vs VARG

Vil alltid være at folk sluttet å kommer i alle stammer. Men tar vel som regel mer en et par dager å adle ned en stor spiller? Men internadling er vel ikke hoved poenget her da. Varg bør man kunne forvente å få det meste ut av troppene sine. Men det er vel alltid sånn at i starten av en...
  8. Siletnfire

Tw Champion round 5

=) Kamp 1:Johvij vs McRogn Kamp 2: GeirS78 (Ex-Con & Wynja) vs Unknown Soldier
  9. Siletnfire

Vilken spillere/stammer vil du aldri glømme i TW?

En stamme! Mange spillere! Easy er stammen, spillerene er mange. Så nevner ikke alle ;) GeirS78 Yatta B L A C E Og selv om jeg sikkert angrer på å si det Masterbear... Gla i deg å. Og mine duals da på Casey;)
  10. Siletnfire

Ny topp-20 for stammer

Mye godt kan utrettes her i verden dersom en ikke er så nøye med hvem som får æren for det. ;) Bra Jobbet TDH :D
  11. Siletnfire

Ny topp-20 for stammer

Da gikk det som det skulle da Tore :) Pipe:rolleyes:
Topp