Søkeresultater

1. Scarborough

Gratulerer WIC og god jul!

Julen kunne ikke kommet noe raskere, 23 desember 2013 kl.23:01 ble siste motstanderstamme bekjempet og WIC troner høyt på toppen! Etter omvel 6 år, er .no sin siste verden overstått. Blod, svette, tårer og en del PP er blitt brukt for å oppnå denne gigantiske seieren! Det er både svært trist...
  2. Scarborough

Barack Obama gjenvalgt!

Gratulerer med fire nye år, Obama! Da ser det ut som om verden fortsatt består om fire år! Sekund for sekund ble fulgt fra kl.24 - kl.06, og det var utrolig spennende og interessant! Gratulerer nok en gang, velfortjent!:)
  3. Scarborough

Dagens dilemma

I WIC-chaten får jeg til min store forskrekkelse vite at WIC-spillerne ikke lenger bruker sin paladin, og at noen ikke har gjort dette på flere år. Da paladinen tar opp 10 gårdsplassen og at det å bygge en statue også tar like mye gårdsplass, så er mitt spørsmål til dere; Dersom du skulle...
  4. Scarborough

JPTG - en flopp?

"Dersom vi merger kommer vi til å knuse WIC", var et av flere flotte argumenter som bgm75 brukte for å få til en merg, først med alle tre stammene HFO/BOL/RNG, til å inkludere bare HFO/BOL, for så å kun inkludere HFO/RNG, til at det endte med å merge med kun HFO/RNG og at stakkars BOL ble holdt...
  5. Scarborough

Intervju - forum

Hva er stemningen for å opprette et intervju-forum her, egentlig? :) Og dersom vi skulle få et slikt forum, er noen interesserte i å være intervjuer?
  6. Scarborough

Sammenkomst i Molde-området!

Hei, Jeg lurte på om det var flere her inne som nå bor i Molde/Kristiansund/Ålesund - området som kunne tenke seg å ha en sammenkomst for å utvide den "virtuelle sosiale horisonten" litt? :) Akkurat nå bare sjekker jeg stemningen, men hvis det er flere i dette området så hadde det vært...
  7. Scarborough

Videresendt, Inno Sortering av spillere som blir angrepet

Hei, Dere har helt sikkert på samme måte som meg opplevd å ha sendt avgårde 600-800 nukes (reff; mange) mot f.eks 3 forskjellige spillere. Jeg hadde håpet at det kunne være mulig, enten det gjøres manuelt eller automatisk å samle sammen angrepene som rammer hver av spillerne i mapper under...
  8. Scarborough

Håndball-VM: Frankrike - Norge

Første omgang er spilt, og Norge har en luke på stillingen 13 - 19! Norge har totalt overkjørt Frankrike med herlig forsvar og offensivt. Når Frankrikes trener skriker så høyt at blodtrykket stiger til et kritisk nivå mtp fargen på ansiktet, sier det mye om frustrasjonen til Frankrike! Herlig...
  9. Scarborough

BNP vs GNI

Legger ut en ny tråd ang denne krigen som ser ut til å avgjøre v4´s skjebne for godt. Topicen heter "BNP vs GNI", men GNI er en dobbeltbetydning av alle andre løker som skal prøve å ta ned BNP, så vet dere det, det er altså en samlebetegnelse ;) Dagens rangeringsliste er som følger; 15/12-2011...
  10. Scarborough

Tas til følge "Wall" inn på ingameprofiler

Hey! Ønsker bare å lufte et forslag jeg tror hadde vært ganske spennende:) Jeg tror mange kunne hatt det ganske fint med det! Forslaget er som følger; Hva med å legge inn en "wall" lik den som er på forumet inn på spillerens ingameprofil? Den fungerer akkurat som den på forumet, mulig...
  11. Scarborough

Ny forummoderator på v7

Hey, Da har jeg fått den æren av å overta styringen på dette forumet, ettersom den tidligere moderatoren for v7-forumet nå har sluttet. Jeg er også administrator for denne verden ingame, som dere også sikkert har fått med dere. Jeg håper at vi kan hjelpe hverandre med å holde forumet pent, dvs...
  12. Scarborough

IB i oppløsning?

Ja, da har det skjedd med IB som med RNG - en utbryterstamme har blitt født! Denne nye stammen heter da HV-W, og er en stamme med kun to medlemmer; paalodin og Kathoga. Ifølge stammen selv, dvs paalodin og kathoga er dette et resultat på at IB er en stamme med svært mye innaktivitet, og da...
  13. Scarborough

Intervjuer - V5

God kveld alle sammen! Da har vi endelig fått vår nye, og første intervjuer her på V5, nemlig most wanted! Håper du gjør en utrolig jobb her på forumet med mange fine intervjuer, og jeg er sikker på at du er rett person til jobben :) Lykke til! mvh Scarborough
  14. Scarborough

God jul og godt nytt år! Til v5 og v6

Til spillere på verden 5 og verden 6! Da begynner det å nærme seg den store dagen som mange gleder seg til, så jeg synes dette er en fin anledning til å gi en liten hilsen til dere alle! Jeg ønsker dere alle en riktig god jul og et godt nytt år! Jeg er veldig fornøyd med dere, og jeg synes...
  15. Scarborough

Takk og farvel!

Da har jeg besluttet å takke for meg her på v4, etter noen uker med mye surr og tull! Jeg kan ærlig innrømme at dere i EASY har en enorm vilje til å utrette ting, og jeg vet dere kommer til å nå langt:) Men nå er jeg sikker på at dere i EASY sikler enda mer å tenker: " Endelig, nå fikk vi tatt...
  16. Scarborough

Aktivitet på forumet

Hei alle brukere av tribalwars-forumet! Jeg velger å legge ut noen spørsmål, i håp om at dere kan hjelpe oss å svare på disse spørsmålene :) 1. Hva tror du er årsaken til at det blir færre forumbrukere her på forumet? 2. Hva mener du kan være løsningen for å engasjere flere som spiller...
  17. Scarborough

Hei alle sammen!

Da er det sånn at jeg er blitt moderator for Verden 6. Jeg er vel ikke så veldig kjent for dere, kan jeg tenke meg, men jeg kan love at jeg har de kunnskaper og egenskapene som kreves for en slik jobb! Har allerede merket at det er en god del aktivitet her, og det er veldig bra! Som sagt...
  18. Scarborough

Funny mails!

Ettersom alle andre verdener har en sånn, synes jeg V6 også skal gjøre det samme :) Vel - dere vet hva den er til, så post i vei! Bare husk at om dere poster en samtale, så skal ikke spillernavnene med.
Topp