Søkeresultater

  1. topp 20 stillere ODT

    Leste tråden om topp 20 spillere ODA, så tenkte jeg skulle legge ut en for ODT, da jeg mener personlig at den teller mer. Og forsvare seg bra er en like stor kunst som å angripe bra, så begge deler burde tas med i betraktning. Her er iallefall en liste om noen føler for å lage litt mer...
  2. Forum aktivitet v4?

    Grunnen til at jeg starter denne tråden er pga at i v4 er det et veldig labert aktivitetsnivå på det off. forumet. Jeg var lenge aktiv i v2 fra begynnelsen av, og det off. forumet der var det alltid aktivitet på. Diskusjoner, intriger, spamming seff, og andre gøyale ting som skjedde. Så det...
  3. Historien til RoEm

    Historien om RoEm Etter å ha lest ”historien om Yamato” kunne jeg ikke dy meg. Tror nok ikke jeg klarer å skrive like fyldig og innholdsrikt som zanamto, men dette er historien om RoEm. RoEm RoEm er en stamme som baserer seg på det romerske systemet både i rangsystem og ledelse. RoEm var...
  4. RoEm vs Ninjaz

    Jeg kan da bekrefte at Ninjaz har lært seg hvordan de sender ut angrep. Om de vet at det er forskjell på forsvars tropper og angrepstropper har jeg da dessverre ingen informasjon om. Det står 70 angrep mot meg for øyeblikket. Har vel funnet at at mange ninjazer angiper med 2 adelsmenn om...
Topp