Søkeresultater

  1. Ryktebørsen

    Ryktes at Hakkespetten slutter på v9. Ble tapet av hovedbyen for stort for den lille fuglen? Vil historien gjenta seg?
  2. 600pp :)

    Om noen høyner potten til 3000 pp eller mer, så adler jeg Fan nr. 1 av sylphidia! ^^
  3. Fred på .no i forbindelse med tragedien i Oslo

    Skjerp deg! Er for en slik fred selv.
  4. Topp 20 stammer - V8!

    Den var ny.
  5. Vurder en V8 spiller

    TWstats som spiller meg et puss da?
  6. Vurder en V8 spiller

    Nå ja, er jeg lat? Eller kanskje bare mindre ivrig?
  7. Vurder en V8 spiller

    Giri raja Poeng: Henger enda med i toppen. Har ikke adlet noe spesielt mange gråbyer, men har heller tatt ut små spillere. Adlet veldig lite av fienden, som ikke drar opp karakteren her. 7/10 ODT: Høyt oppe her også, men har en veldig lav ODD. Mye nuking på denne mannen/damen! 8/10 Rykte...
  8. Taggescript

    Noen som har et fungerende taggescript for v7?
  9. Steg for steg - oppstart

    Fått arbeidet mer på den?
  10. Ryktebørsen

    Okei, vi dropper den. ;)
  11. Ryktebørsen

    Er en god taktikk, sånn egentlig. Men feigt. Og hvor har jeg klaget på ledelsen?
  12. Ryktebørsen

    Når THA var i krig med 3.14 og TSFS, da begynte dere adling av oss. Feigt. Nå som det endelig er krig mellom de to store, da skal dere blande dere inn. De er større enn oss allerede, og så skal dere blande dere, i håp om å få byer, billig. Feigt. Dere tør aldri å gå alene mot andre. Ergo, dere...
  13. Ryktebørsen

    Ryktes at WD er feige :eek:
  14. Verden 8 revolusjoneres i dag

    Ikke det nei. Herregud, nå blir jeg virkelig skremt. Her er grunnen: Er det bare meg, eller kan "feige idioter" assosieres med feig? Forøvrig, dere er feige som ikke tør å gå stamme mot stamme da. Men herregud, husker du ikke hva du selv skriver på forum?
  15. Verden 8 revolusjoneres i dag

    Ingen som vil diskutere på denne? :cool:
  16. Verden 8 revolusjoneres i dag

    Blir nesten skremt. Virker som om dere går i barnehagen eller noe slikt. Dere sier vi er feige? Vi er feige fordi vi avbryter en vaklende IAP for å få et lite "forsprang" på dere. Pga dette er vi feige. Er ikke dere feige, som ikke tør å gå mot oss alene? I følge det vi har hørt, har dere i...
  17. Verden 8 revolusjoneres i dag

    Kan vel bare si det som det er. Det går mange rykter om dagen. Og et av de ryktene er at dere (WD) har dannet en allianse med TSFS, for å sammen gå mot oss. Så nå kan du jo svare på om det ligger noe i ryktene, eller om dere ikke har valgt noen side. :)
  18. Besvart Verden 9

    Kristure, sjekk pm :p
  19. Renegades - old timers

    Hei der. Er det noen gamle renegadere som leser dette? I såfall, legg meg til på skype. Heter: alessandro.de.fantastico Hvis noen lurer så spilte jeg under navnet alekyo1 i renegades tiden
  20. Besvart Verden 9

    The-saint, var ikke du i renegades på v1?
Topp