Søkeresultater

  1. Milepæler

    fint du tar ansvar og tar alle milepælene så vi andre slipper å tenke på dem :p
  2. Milepæler

    da var du sannsynligvis først ;) har et angrep som traff tidligere på dagen, men det tok meg nok bare til 4.95 mio ca :p
  3. Milepæler

    har vært borte hele dagen, så fikk ikke med meg hvem av meg og zippy som kom først til 5 mill oda.. har en rapport der jeg sannsynligvis fikk nok til å komme over klokken 15:18:15 :)
  4. Milepæler

    oppdateres ikke denne lenger?
  5. Verden 8 revolusjoneres i dag

    vi har den siste tiden hatt fokus litt andre steder enn jff, men vi skal nok få gjort noe med dere også igjen snart :) nå har vi jo fortsatt 402365 poeng i pluss når det gjelder adlinger mellom stammene, så jeg er ikke veldig bekymret foreløpig ;)
  6. Milepæler

    100 byer - meg :)
  7. Milepæler

    blofaen nr 3 til 5 mill odt 3.14 nr 2 til 5 mill poeng WD nr 3 til 10 mill oda 3.14 nr 2 til 20 mill odt 3.14 nr 1 og TSFS nr 2 til 50 mill odt
  8. Ryktebørsen

    ryktes at det er en meget fin måte å kicke noen på ved å bare la kontovakten forlate stammen for dem :rolleyes:
  9. 3.14 v TSFS og Disney family

    sikkert derfor barra ;)
  10. Ryktebørsen

    sant det du sier ;) egentlig gjorde vi dere en tjeneste :p
  11. Verden 8 revolusjoneres i dag

    vet ikke hvem som driver mest tribalhugging her jeg :confused: invincebul - startet 27.02.2011, 1,78 Mio. oda scarborough - startet 09.04.2011 0,00 Mio. oda om du er her for å krige burde du vite at brakkene og stallen lager ganske gode soldater du kan angripe andre spillere med :) og om...
  12. Verden 8 revolusjoneres i dag

    ser du har vært veldig aktiv ja. jeg synes bare det blir litt spesielt at du på forumet hele tiden snakker om at du er her for å krige og du har vært på v8 over en måned uten å angripe noen som har hatt tropper :confused:
  13. Verden 8 revolusjoneres i dag

    skikkelig misunnelig på deg som har kriget til deg hele 0 oda og 980 odd..
  14. Verden 8 revolusjoneres i dag

    R.I.P. koseklubben :(
  15. Ryktebørsen

    ryktes at han for en gangs skyld ikke snakket om deg, men om pinocchio ;)
  16. Ryktebørsen

    Ryktes at drankerne er tomme for folk som kan internadles.. Estrow Forlot 24th April 2011 - 18:09 384,872
  17. Milepæler

    TSFS først til 500 byer og 10m oda
  18. For den nysgjerrige.....

    Det er vel heller de små stammene og støtte kun innad i stammen som gjør at de som faktisk er gode greier å komme seg lenger opp enn de mindre gode. På andre verdener er det ikke noe problem for en familiestamme med 200 medlemmer å støtte opp folk som holder på å bli adlet. Her må man faktisk...
  19. Topp 20 stammer - V8!

    Tror de skal slite litt med å motbevise det.. :p Side 1: Stammer: J.F.F Side 2: Stammer: TSFS Timeframe: Forrige uke Totalt erobret av motsatt side: Side 1: 1 Side 2: 38 Forskjell: 37 Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side: Side 1: 3,039 Side 2...
  20. Topp 20 stammer - V8!

    Trodde du fulgte litt med her jeg? De 13 byene TSFS ville ha, har vi tatt uten noe særlig motstand.. Kommer nok til å bli mange flere når vi prøver på det ;)
Topp