Søkeresultater

  1. varanior08

    Besvart Størrelse på verdener og innstillinger

    Hei, jeg bare lurer litt på hva teamet bruker som grunnlag når det opprettes nye verdener. Hvorfor de ulike instillingene blir valgt, og hvem som bestemmer det ? Hvilke størrelse på verdener er ønskelig fra teamet sin side? De fleste jeg prater med ønsker verdener på størrelse med v1, v2, v5...
  2. varanior08

    Offisielle rekorder

    Heysann, for å få litt gang i den slakke gjengen v10 tydeligvis består av (Jeg er rank 9 enough said). Så tenkte jeg å gjøre et forsøk på å få litt gang i folket igjen, med en samling av de offisielle rekordene sålangt på v10. Jeg trenger selvsakt hjelp fra dere med dette men jeg får starte med...
  3. varanior08

    Front søkes

    Da jeg endelig er tilbake i gamet for fult og øksemennene mine er kåte på litt blod tenkte jeg at jeg skulle etterlyse en front! Da det blir litt kjedelig å hele tiden måtte la disse vannskapte unskyldninger av mennesker kalt adelsmenn vandre over 70 timer en vei tenkte jeg at viss ikke jeg kan...
  4. varanior08

    Besvart Skatter

    Dette med skatter er jo nytt for alle, og jeg har et forhåpentligvis enkelt spørsmål rundt dette. Først kan jeg vell begynne med å begrunne hvorfor jeg lurer. "Etter en tid utover spillet, vil "Skattens hemmeligheter" dukke opp i barbarlandsbyer over hele kartet. Disse hemmelighetene er...
  5. varanior08

    Nedstemt/ikke mulig Helgebonus

    Foreslår en helgebonus for oss skåleglade mennesker som setter pris på livet.. Enkelt og greit slik som nattbonusen, bare at denne finnes fra klokken 17.00 fredag frem til 17.00 på søndag ! :) Slik at typer som meg, Are og Spekter skal kunne skåle i fred uten å måtte komme hjem til icns! o.O...
  6. varanior08

    Natteravner

    Så, er det noen natteravner der ute i disse sene nattestimer ? OG hva brukes så de rolige minuttene til istedet for søvn ?
  7. varanior08

    Late goodbye

    Gjennom tiden min på v5, har jeg fått vært del av så mangt. Tiden min sammen med min faste kompanjong Swordslinger vill aldri helt bli glemt, tiden sammen med Death gutta vill også for alltid være et kapittel i min egen lille bok. Men tiden som virkelig har gjort v5 for v5 for min del. Var...
  8. varanior08

    Klarer svein å holde seg edru?

    Ja, da har det seg slik at jeg kommer med et løfte om at jeg. Selveste Svein, skal holde seg edru i hele 2 uker ! Frem til 6'the januar skal jeg ikke røre en eneste dråpe alkohol! Tror dere jeg klarer dette, ja eller nei?
  9. varanior08

    Videresendt, Inno Passord til skjulte forum o.l

    Forslaget mitt er veldig enkelt og krever ikke noen grundig forklaring. Det handler om muligheten til å sette opp passord til skjulte forum (Feks lederforum) At muligheten kunne vært nyttig for en enkelt gruppe mails er jeg også overbevist om, si at du fører en samtale som er høyst hemmelig...
  10. varanior08

    Chaosisalex - En rolig protestant

    Innledning Som jeg hintet om tidligere idag, kom jeg til å bryte et løfte. Det var ikke som mange trodde løftet til -NB- men løftet om å la det gå en stund til neste intervju. Denne gangen er det en Spammer, en protestant ingen ringere en rank nr 21 Chaosisalex som står på blokka, dette på...
  11. varanior08

    Del-intervju

    Da det ble etterlyst idag at det er forferdelig stille på v5 forum for tiden så tenkte jeg at MTP "makten" jeg sitter med at jeg kunne prøve å gjøre noe med dette... Planen som poppet inn i hodet mitt var noe jeg ønsker å kalle "Del intervju" eller "mini intervju" Det går ganske enkelt ut på at...
  12. varanior08

    Intervju objekter

    Da som første intervju gikk relativt greit, tenkte jeg det var på tide å hvertfall begynne å tenke på neste:) Det vill nokk ikke komme før det nærmer seg sommeren. Da av to enkle grunner, jeg jobber tregt :) Og intervjuet skal ikke komme for tett til det jeg hadde med Jeeee nå nettop.. :)...
  13. varanior08

    jeeeeeeright - En PMS stratèg

    Innledning Da er v5's andre intervju, og mitt aller første, endelig ferdig. Dere er så priviligerte at dere skal få høre mer om den selværklærte fake kongen av v5 om hans tanker og meninger. Til info er jeeeeeeright idag helt oppe på rank 15 og har vært i PMS siden 19 august. En...
  14. varanior08

    En ny tid er kommet!

    En rolig natt, V 4 aner fred og ingen fare. alle sover trygt i sine senger og gleder seg over morgendagens muligheter for kriging Alle som en ligger trygt i sine senger. Utenom 2 ildsjeler. Disse to sjelene har akkurat gjort sitt intog på v4. Verdensbilde vil aldri igjen bli det samme. Med...
Topp