Søkeresultater

  1. fardin

    Telle til 10.000

    431.... Wow at dere fortsatt driver med telling :S
  2. fardin

    Milepæler - V6

    Vell jaja, jeg vet om flere som hadde Paladin værtfall 1 time før deg så kos deg da..
  3. fardin

    Milepæler - V6

    Vet at flere hadde det 30min - 1 time før han Mente paladin btw ._.
  4. fardin

    Milepæler - V6

    Kan love dere at fifa99 ikke var den første med paladin.
  5. fardin

    Tribalwars Player's Champions Runde 3!

    Veeldig trekt svar her men jeg antar at de mener spilleren ikke kontoen.
  6. fardin

    Rank World II

    Mest respekterte spillende spiller 1. 2. 3. Mest respekterte ikke-spillende spiller (en pensjonert spiller) 1. Glitter 2. Ganondorf 3. Are/Hansemann Favorittspiller gjennom tidene 1. Are 2. Hansemann 3. Ganondorf Beste diplomat gjennom tidene 1. Ganondorf 2. 3. Beste...
  7. fardin

    LO, signing out.

    Verden 2 går grå pågrunn av måten du oppførte deg på forumet.
  8. fardin

    Hvilke stammer kommer inn på topp 10

    Er veldig sikker på at HURR kommer seg inn på top 5 innen uken.
  9. fardin

    Begynnelsen på slutten

    Du vet at det tar minst en uke før hun blir grå? Og først i dag skulle hun slette konten
  10. fardin

    Slår samarbeidet sprekker allerede ?

    Altså om alle de 30 spionene går inaktiv som du sier tar jeg bare over alle og eier alliansen alene (H)
  11. fardin

    Slår samarbeidet sprekker allerede ?

    Hvordan i *fjernet* kan du vite det? Plutelig tar vi alle de 30 spionene vi har i stammene deres å angriper dere der dere ikke har tropper fordi de er i fronten?
  12. fardin

    Elite og RoEm går i - ?

    Du tar alltid feil.
  13. fardin

    Påloggingen kunne ikke gjennomføres. Spillverdenen er ikke tilgjengelig akkurat nå.

    Uhm, for 2 dager siden klarte jeg ikke å komme meg inn på Tribalwars.no (Selve siden) i det hele tatt og det funket først i dag..
  14. fardin

    NS - v2 feigeste stamme?

    Så at Elite tar byer fra AriCa men innkommende støtte fra NS så støtter ikke NS dere?
  15. fardin

    NS - v2 feigeste stamme?

    Og i stede for å drite i å svare en som spør etter støtte uten BB-Koder kan dere SPØRRE etter BB-Koder!
  16. fardin

    NS - v2 feigeste stamme?

    Du vet at AriCa driver å maser etter støtte fra NS men NS får ikke noe tilbake?
  17. fardin

    Nostalgi topp 20

    Og poenget med denne tråden er?
  18. fardin

    BIRKI oppløst!

    Dude? Om Birki kunn er n00bs så er jo dere mer n00b? De tok liksom byer av dere
  19. fardin

    Elites syn på hva som har skjedd siste døgn

    Nedover?;) Vi fikk akkurat en del tøffinger i stammen så vi gikk oppover :)
  20. fardin

    Den store verdenskrigen

    Hvordan i huleste kan du mene at Elite spiser opp sine allierte når lederen av en stamme oppløser stammen helt uventet? S
Topp