Søkeresultater

  1. Deathblow

    JCs = RNG

    "det er helt riktig at mange av våres fiender var delaktige å skape rykte og de skal få svi får å ha vært noen svikere" Den skjønner jeg ikke helt.. ? De skal få svi for å ha gitt dere masse credits? Som sagt så er det dere som bruker navnet til renegades nå og dere får all æren, hvorfor...
  2. Deathblow

    JCs = RNG

    Av alle navn så tok dere det? :P haha, lo når jeg så det. Skal ikke slenge no dritt her, men det er litt vell desperat å ta et navn som allerede har skapt et rykte istede for å lage sitt eget. Tross alt mange av deres fiender som har vært med på å skape det ryktet dere drasser på nå...
  3. Deathblow

    BA

    Vis man ser hva mottoet: En for alle og alle for en. Og forstår det! Så er det et absolutt bra motto og vi følger det. Meen, om man er en 11 åring så virker det som en klisje, siden den blir brukt så mange steder. Men om du virkelig forstår meningen i det så er det et av de sterkeste...
  4. Deathblow

    BA og allierte mot oss, se opp!

    Sitat: Opprinnelig skrevet av hjelmshitn jeg kan ikke noe for at dere i ledelsen er så inkompetente at dere ikke ser at det er en i fiendestammen som er KV for en av spillerne deres.. dere lette etter lekarsen i flere dager uten å tenke på at det kansje var noen som satt KV :*...
  5. Deathblow

    BA og allierte mot oss, se opp!

    Livet er ikke helt disney. Om dere adler oss så står vi ikke å ser på. Dere vil merke det
  6. Deathblow

    BA og allierte mot oss, se opp!

    Fortsatt. Du sier: Så du har ikke helt troa på det altså? Vel svaret mitt er fortsatt det samme jeg har aldri nevnt noe om det så skjønner ikke hvorfor du spør om det
  7. Deathblow

    BA og allierte mot oss, se opp!

    Sa jeg det?? Jeg ser ikke det i meldingen
  8. Deathblow

    BA og allierte mot oss, se opp!

    Ledelsen nå er god ja. Og vi sier ikke noe om vi skal gi AA skikkelig juling. Men vi svarer for oss når noen adler oss
  9. Deathblow

    BA og allierte mot oss, se opp!

    Dere merka sikkert at ledelsen ikke var helt super før siden de lot dere ha kv i stammen og sånt. Samme med diplomatien, det har vært noe problemer der. Men ting har ordnet seg.
  10. Deathblow

    BA og allierte mot oss, se opp!

    Det er ikke min jobb å ordne opp i det. Men jeg har ikke sagt at det er disse her er med oss heller. Det er bare noe dere har spionert fram. Og den der oppdateres hele tiden. Men skjønner ikke hva vi diskuterer, dette vil ikke føre til noe. Dere anklager oss og gir folk som ikke er med i...
  11. Deathblow

    BA og allierte mot oss, se opp!

    Som sagt har vi mange venne stammer. Og disse her er ikke noen vi har dratt med oss som dere påstår. De står for sine egene valg og her er noen av de som mot dere, men vi har ikke fått med oss noen mot dere, vi har bare funnet ut at det er flere som virker irriterte over deres trusler og at dere...
  12. Deathblow

    BA

    skriker ikke... sier bare at alle tror på de som forteller fra sitt ståsted. Et eks. på det er hitler. Han fortalte aldri helheten i krigen til sine soldater, han fortalte sin og anklagde de andre for ting som ikke stemte og derfor fikk han med seg millioner av folk som drepte for nazismen...
  13. Deathblow

    BA

    Hvor får du det fra? Umodene? Men med de ryktene som går rundt om oss så skjønner jeg at du kan mene at vi er barnslige. Men dere har bare sett dette ifra flaming aces stå sted. Om noen av dere fikk vite hele historien ville dere byttet mening
  14. Deathblow

    BA og allierte mot oss, se opp!

    Det var gamle ledelsen. Det var idiotisk, vet...
  15. Deathblow

    BA

    Ikke sant! Sånt feil intrykk har mange på stammen. For å si det sånn så er vi ikke akkurat bad ass stammen her. Vi har mange venne stammer og har aldri vært på jakt etter krig eller noen fiender. Men noen havner det alltid med at man får og i dette tilfelle er det AA som vi har som fiender...
  16. Deathblow

    BA og allierte mot oss, se opp!

    Skjønner jo det, men det å si at det er vi som gikk i mot dere med en gang og fikk med oss andre stammer er ren løgn
  17. Deathblow

    BA og allierte mot oss, se opp!

    Alt det her stemmer ikke helt... Vi fikk ikke med andre stammer om å ta AA. Det er mange stammer på V4 som ikke liker dere og derfor gikk vi sammen med en ide om å gå imot dere. Og tro meg, dere vil ikke nå langt med den holdningen om at dere skal adle vekk alle oss som er mot dere. Det er flere...
  18. Deathblow

    Manndomsprøven

    Vedder på at det tok like lang tid å sykle den ruten som det tok å skrive om det :p Men bra jobba :) Jeg hadde aldri klart det, ikke med min kondis :p
Topp