Søkeresultater

  1. forskningsprosjekt 001

    Jeg vil ha lekekamerater

    Siden det er eksamen om et par dager, og det er latterlig fint vær ute, tenkte jeg at jeg skulle lage meg en konto og se hva innesitterne og sengevæterne på tribalwars.no driver med for ti'a. Skuffende greier. Men jeg er håpefull! Etter å ha kosefarmet, småspeidet, loket litt rundt og...
  2. forskningsprosjekt 001

    Ny supermakt vil overta verden 9!

    Ikke for å være frekk eller noe... Men du brukte 3 dager, 7 timer, 34 min, 47 sec, og 543 MS på å oppdage halveringstid? ;)
  3. forskningsprosjekt 001

    Ryktebørsen

    ahh... Jeg tenkte på plyndrer jeg da :p Men når jeg har fått 4*<50 så vil jeg si at den utregningen din er ganske usannsynlig også :P
  4. forskningsprosjekt 001

    Ryktebørsen

    @zippymaster: Skal ikke si imot deg, men jeg vil gjøre litt matte: Verdenen startet 11:00 Det tar vel 10 min før man har statue(husker ikke) Det tar vel 6 timer å få pala.(Husker ikke dette heller. Merkelig hvordan man ikke husker ting man driter i) Dvs at de raskeste begynte å farme kl 17:10...
  5. forskningsprosjekt 001

    Ryktebørsen

    Hvorfor er det ingen "liker"-knapp på TW? :confused:
  6. forskningsprosjekt 001

    Kampen om K55

    Bare for å titte innom og si hei og se hvordan det går etter mergen som skulle bli Snipe's bane. Side 1: Stammer: Noble Side 2: Stammer: Snipe Timeframe: For alltid Totalt erobret av motsatt side: Side 1: 1 Side 2: 15 Forskjell: 14 Poeng beregnet av den totale...
  7. forskningsprosjekt 001

    Besvart Treg(e) servere

    Og jeg som skulle dodge angrep idag -.-
  8. forskningsprosjekt 001

    The Battle of k44

    Jeg snakket ikke om at HG og VA gikk sammen. Det kan man tross alt forstå. Det jeg siktet til var at de tilbud seg å rekruttere hele waw hvis de ga opp. Ser ikke grunnen til det. Ihvertfall hvis dere har tenkt å fortsette med det samme adlingstempoet.
  9. forskningsprosjekt 001

    The Battle of k44

    Trodde det å rekrutere og merge med fiendene sine var en forbigående tendens på v7. Viser seg at det er standarden...
  10. forskningsprosjekt 001

    Kampen om K55

    Er du? :o Jeg har sittet å oppdatert tw-stats like aggressivt som jeg oppdaterer facebook mellom farmingene mine for å få det med meg :P
  11. forskningsprosjekt 001

    Kampen om K55

    Denne tråden kan vel strengt tatt stenges? Er ikke noen kriger i k55 as we speak? Kampen om k55 ble vel vunnet av... alle?
  12. forskningsprosjekt 001

    VA - Screen of the Week

    Var det allierte du kalte det Rectum? Kjøttskjold=alliert?
  13. forskningsprosjekt 001

    Kampen om K55

    Bitch slutter visstnok så jeg skal bare adle meg noen byer, snipe noen tog og så slutte :P
  14. forskningsprosjekt 001

    Kampen om K55

    Særdeles skuffet over vendingene denne krigen har gjort. Virker som om både Legend og Honkie var mer opptatt av poengene sine og 1. plassen enn en gøy og underholdende verden. Trodde jo at det var noen andre enn meg som spilte dette spillet for gøy, men jeg tok visst feil...
  15. forskningsprosjekt 001

    VA - Screen of the Week

    Og jeg får skypenicket til 15 totalt fremmede personer som jeg ikke har NOE som helst med fordi..?
  16. forskningsprosjekt 001

    Topp 20stammer.

    Imponert over hvor underholdende et forum kan være til tider :) En fantastisk vakker og total meningsløs liste G&W. Imponerende.Virkelig! :D
  17. forskningsprosjekt 001

    Kampen om K55

    Hvis du synes de 6 spillerne jeg har nevnt så langt er for lite er det bare til å sende meg en pm :) Jeg er ganske flink med TWstats og sånt skjønner du :)
  18. forskningsprosjekt 001

    Kampen om K55

    To ting jeg har lyst å få klarhet i så skal jeg gå å finne på noe bedre: Vi har såvidt jeg vet aldri vært på lag med -IB-, så de er like mye våre fiender... (Faktisk er de MER våre fiender iom at vi har tatt 19 byer av dem, mens dere har tatt 16. Sånn helt random. Hater å skrive noe uten å ha...
  19. forskningsprosjekt 001

    Kampen om K55

    Tenkte at det var unødvendig åødelegge ryktetråden enda mer enn det allerede er gjort, så jeg svarer på malf sin post her.(den var opprinnelig skrevet for ryktebørsen, derfor begynner jeg med "ryktes" ;) ) Ryktes at Malf mener at gråbyer kommer fra Honkie og er en større trussel enn meg :(...
  20. forskningsprosjekt 001

    Ryktebørs

    Ryktes at Malfurion har flere lik i skapet enn han liker å innrømme. Enda en av mine farmer tilhører nå den personen som hakker på oss for å adle grått... Suspekt? Det blir vel den fjerde eller hva malf? ;) Du vet at jeg bare har 20k poeng og burde være et lett og spennende bytte for deg som er...
Topp