Søkeresultater

  1. madmax98

    Stamme i v10 navn forslag

    Hey, jeg skal starte en stamme i Nord-Øst men kommer ikkje på ett navn jeg tenker på to Yggdrasil og The Wolf Warriors men du har flere forslag kom med dem og du kan gjerne joine om du vil! :)
  2. madmax98

    The Wolf Warriors

    hei :) jeg skal lage en ny stamme i nord-øst er de noen som vil være med i denne stammen mere info kommer senere ;)
  3. madmax98

    The Wolf Warriors -TWW-

    -TWW- Dette var ein stor stamme med erfarne spillere men en dag vart det krig vi var allierte med the fallen angels i krigen mot getho (¯`'*•.¸,¤°´'`°¤,¸.•¤*´¯) ¸,¤°´'`°•.¸O¸.•°´'`°¤,¸ •.• we're allways stay togheter .•. *´'`°¤¸¸.´O`.¸¸¤°´'`* (_¸.•*´'`°¤¸'¸¤°´'`*•.¸_) Om du vil...
  4. madmax98

    Tropical invasion søker medlemmer

    Alle som vil vere med i en orginal stamme med spillere som hvet hva dei gjaer skriv ditt TB navn herr so eg inviterer dere:)
  5. madmax98

    The Wolf Warriors søker medlemmer

    Grunleger av TWW er madmax98 vi er en hygelig stamme som liker å spille om du søker kan du få en retighet i stammen ;D vi rekruterer i k44 til k47 men kan gjere noen untak for noen som fyller søknaden bra vi har ein poeng grense på 70poeng om du ikkje liker den så bare stikk :D...
  6. madmax98

    Krenger medlemer og allianse og iap

    Thogether Wi Fight trenger medlemer og allianse og iap så vi du bli med så bare spør meg:) håper noen vil søke
  7. madmax98

    Noen som søker?

    vi i The Real Viking vi trenger medlemmer som vil jone:)
  8. madmax98

    Krenger medlemer

    ~ER~ krenger medlemer -navn -v2
Topp