Søkeresultater

  1. WySoSe vs alle

    Milk Hunters <3
  2. Ryktebørs

    Sånt skjer når joakim er på brukern (rofl)
  3. Tw Champions kvartfinale

    magic dude v Gullungen95 Capitan22 v Grim Reaper Valkyrie v tkdark2 xandor v black oups
  4. v1 champions Nye kamper

    Paalodin - Kkire5 Grim Reaper - Knusern65 magic dude - lowenan Serpico - Sau med magesjau Capitan22 - janna radisson -AndyAndy97 black oups - super lol Gullungen95 - Valramn Sir.Hebbe - Lamps Kenn93x -Tkdark2 Gangsta Twitch - scarborough rebirth eivped - xandor Valkyrie - dido...
  5. v1 champion

    carneolt v jonsnow Sjefen v Balle klorin
  6. Ryktebørs

    Ryktes at Deceit er rett bak Blomst na (clapping)
  7. Ryktebørs

    Ryktes at jeg starter (yes)
  8. Natteravner velkommen :)

    Bare meg her :crybaby:
  9. v1 champion

    Oddybear v Paalodin Kkire5 v Kong Sardinia Vmax v Grim Reaper magic dude v birken lowenan v Theodoric Knusern65 v Herbalife Serpico v michaelh3877 Sjefen v Balle klorin Sau med magesjau v Charlemagne rebirth Capitan22 v Eurosis radisson v may65 carneolt v JonSnow...
  10. MF takker for seg

    Syns at DuhHelluw skal bli bannet , siden Stian gikk over ditt , mens han var på MF :Surprised:
  11. Hey folkens

    Hey folkens
  12. Dagens hendelser på verden 13

    Syns det var det rett av Deceit og ha IAP med Blomst.
  13. v13 - TW Champion - Semifinale

    Michele Zagaria vs Martyrio The Huntsman vs Gone
  14. Ryktebørs

    6 år var vel en liten overdrivelse ;) Det nærmer seg vel 5 år i mine øyne ihvertfall... Men du visste jo ikke hvor lenge du hadde spilt på dannemann-kontoen heller så tidsperspektiv er nok ikke din sterke side.
  15. Ryktebørs

    Jeg har ikke dual. Stemmene du hører inne i hodet ditt behøver ikke å stemme... Skillsa dine er vel ikke allverden de heller så fei for egen dør istedet.
  16. Artig fakta

    54 % er ikke så ille ;) Trodde det var mye mere :)
  17. Prisutdelinger (NY)

    Mest respekterte spillende spiller 1.Lowenan 2.Windsy 3.Bgm75 Mest respekterte ikke-spillende spiller (en pensjonert spiller) 1.Hamsun 2.Ravencraft 3.Baddaydaddy Favorittspiller gjennom tidene 1.Hamsun 2.Ravencraft 3.Baddaydaddy Beste diplomat gjennom tidene 1.Hamsun 2. 3...
  18. FaktaBørsen

    Like greit å ikke skrive noenting på forumet,her skal man tråkkes ned i søla for enhver pris. Offentlig forum over og ut.
  19. FaktaBørsen

    Let etter det negative..
  20. FaktaBørsen

    Fakta er at jeg nå har adlet 5000 byer. Ingen over,ingen ved siden.
Topp