Søkeresultater

  1. Jazcan

    [Liste:] Nedtelling v23

    For å kunne holde tritt med hvordan utviklingen er på verden 23 så lager jeg rett og slett en vanlig nedtellings tråd som kan vise oss hva som er igjen å gjøre på Verden 23. Jeg har holdt denne gående noen uker på ingame forum, men velger å dele hvordan statistikken har forandret seg med dere...
  2. Jazcan

    Tribalwars Treff! 2016

    Heisann! Litt impulsivt på skype bestemt en gjeng seg å starte planlegging mot et (party) tribalwars treff (party) nå til våren/sommeren, men før vi virkelig setter igang med alt av detaljer osv, så ønsker vi å se hvor stor interessen er for å evt delta på slikt...
  3. Jazcan

    Forslag til fremtidige verdener

    Jeg lagde en by istad på classic/HP for å undersøke en ting, men jeg gjorde et funn på noe jeg har tenkt på før likevel. Er det mulig å endre oppstarts-settet til en verden slik at man kan allerede fylle alle kontinenter med barbarbyer? -- Dette vil gjøre at distansen mellom spillere som...
  4. Jazcan

    Topp Hall of Fame Verden 23

    *avsluttet* da vi har en ingame funksjon "En Dag" som nå gjør den samme funksjonen, dermed vil denne tråden ikke lenger bli oppdatert Dette er en kopi av en tråd jeg hadde på ingame forum i verden 11, men jeg tenkte jeg skulle prøve å holde den oppdatert på offentlig forum for verden 23 slik...
  5. Jazcan

    Hey hey hey

    Hva skal en gammal mann gjøre om man ønsker å spille litt? :Redface: cheers ~Jazcan~
  6. Jazcan

    verden dominanse v11

    så lager jeg en liten gøy liste på hvor mye poeng som eksisterer i verdenen og hvor mye % stammene har av dette. formelen jeg bruker tar i betraktning at den er litt feil, men gir et ca antall av korrekt mengde. først tar jeg kontinent for kontinent med denne: 100% / % av total * mengde...
  7. Jazcan

    Videresendt, Inno Reglement stopper spillet

    ugh til tross for at jeg hater det nye forumets sitt utseende (ja jeg vet det ikke er vårt team sin feil), så skal jeg prøve å ta opp en diskusjon rundt reglementet. Det har kommet frem at en medspiller av meg ikke kan bli dual med en annen ettersom vedkommende da spiller på en verden som...
  8. Jazcan

    nedtelling v11

    Ettersom det kun er få topp stammer/spillere igjen og fremtiden ser grim ut for de fleste mindre stammene/spillerne, så kan vi like gjerne holde litt statistikk gjennom tiden for hvordan v11 har utviklet seg. dette er da dagens tall: 17.10.12 ca 02:45 stammer: stammer igjen : 169 mer...
  9. Jazcan

    Topp stammer % av verden

    Ettersom verdenen baserer seg på vinn 90% dominanse, så lager jeg en liten gøy liste på hvor mye poeng som eksisterer i verdenen og hvor mye % stammene har av dette. formelen jeg bruker tar i betraktning at den er litt feil, men gir et ca antall av korrekt mengde. først tar jeg kontinent...
  10. Jazcan

    Kart for Classic

    først takk til snowfire som har gjort forarbeidet <forum link> under classic runde 2. Og ikke minst takk til Nickjer som faktisk lager kartene, og jeg kan anbefale alle om å gi donasjoner for å holde serverene hans åpne. Top Kontinent Dominasjon Stammer: Top 15 Stammer: Top 15 Adlings...
  11. Jazcan

    BNP vs NT

    Da var tiden inne for krig igjen. og som dere klart kan se fra grafen under, så har forumet hatt mye "dårlig" propaganda i det siste. så vi i Bad News Production, bestemte oss for å lage et nytt diskusjonsemne hvor vi går til krig mot Not Today. Stammen Not Today har allerede vært med...
  12. Jazcan

    Vekstrangeringer topp 20 stammer

    Vil fremover putte gamle lister i spoilere slik at man kan enklere seg forskjellen fra tidligere lister, men også ha "nyeste" som posten selv i tillegg til der den blir postet 19.08.12 kl 00:40: Hei å hå alle sammen, her kommer det en liste som tilsier litt om stammenes vekstratio iforhold til...
  13. Jazcan

    topp kontinental stammer

    Denne listen er inkorrekt fra og med minuttet etter oppdatering av kartet, så dette betyr at % og poengsummer vil bli hevet litt på kontinental basis for å forsøke å gjøre det med "up to date" i det jeg lager den De fire "core" områdene k44,k45,k54 og k55 vil ha 5 listedede stammer i listen...
  14. Jazcan

    Top 10 stammers fremtredene spiller per kontinent

    NB!: Denne listen er inkorrekt fra og med minuttet etter oppdatering av kartet, så dette betyr at % og poengsummer vil bli økt litt på kontinental basis for å forsøke å gjøre det med "up to date" i det jeg lager den Denne listen vil inkludere oversikt over topp 10 stammer's sterkeste spillere i...
  15. Jazcan

    Nedtelling for v6

    Da har vi i Epicki egentlig valgt at vi må sette inn nedtelling på v6 og, ettersom mange spillere faller ned her og: startsdato: 10.02.11 (ca kl 12:00) stammer: stammer igjen: 125 mer enn 0 poeng: 120 mer enn 1 mil poeng: 9 mer enn 2,5 mil poeng: 3 mer enn 5 mil poeng: 2 mer enn 10 mil...
  16. Jazcan

    Nedtelling for v3

    Tenkte man kunne starte med en viss form for "countdown", for å lagre litt av dagens statistikker som da kan sammenlignes med fremtidens v/ senere annledninger: 04.01.11 ca 00:30 stammer: stammer igjen: 115 mer enn 0 poeng: 113 mer enn 1 mil poeng: 12 mer enn 10 mil poeng: 5 mer enn 100 mil...
  17. Jazcan

    Nedtelling for v2

    Tenkte man kunne starte med en viss form for "countdown", for å lagre litt av dagens statistikker som da kan sammenlignes med fremtidens v/ senere annledninger: 04.01.11 ca 00:30 stammer: stammer igjen: 45 mer enn 0 poeng: 39 mer enn 1 mil poeng: 15 mer enn 10 mil poeng: 4 mer enn...
  18. Jazcan

    Nedtelling for v1

    Tenkte man kunne starte med en viss form for "countdown", for å lagre litt av dagens statistikker som da kan sammenlignes med fremtidens v/ senere annledninger: 04.01.11 ca 00:00 stammer: stammer igjen: 158 mer enn 0 poeng: 146 mer enn 1 mil poeng: 17 mer enn 10 mil poeng: 8 mer enn...
  19. Jazcan

    Topp (Kontinental)Stammer

    Etter flere forespørsler etter forskjellige lister så har jeg bestemt meg å forsøke å lage en, men ettersom jeg personlig mener både at verdenen er for ung og at jeg har for lite kjennskap til de forskjellige stammene for øyeblikket. Derfor lager jeg en ny liste og satser på dette blir...
  20. Jazcan

    Jazcan Lister

    Vet ikke om noen husker listene mine fra v3 og v4, men har meget mye tid for hånd i nærmeste tid. Så jeg lurte på hvordan interessen var for disse "gamle" listene? vil følge linker under de forskjellige listene med eksempel fra tidligere versjoner jeg har lagt ut. <kontinental lista> Gir...
Topp