Søkeresultater

  1. MariusN

    Spørsmålsrunde

    Jeg får starte. Hvem var første til LK?
  2. MariusN

    Milepæler HP23

    Byer: 2 byer : | | 10 byer: | | 50 byer: | | 100 byer: | | 250 byer: | | 500 byer: | | Poeng: 5k: | | 10k: | | 100k: | | 500k: | | 1 mill: | | 3 mill: | | 5 mill: | | Motstandere bekjempet angriper: 10k: | | 50k: | | 100k: | | 500k: | | 1 mil: | | 5 mil: | | 10 mil: | | Motstandere...
  3. MariusN

    Faktabørsen

    Fakta er at Classic starter om 15 min.
  4. MariusN

    Ny HP?

    Er det ikke på tide med en ny HP snart?
  5. MariusN

    HP 20 - Runde 1 - Innstillinger

    Runde 1 starter førstkommende mandag kl 16.00 Hastighet: 8 Enhetshastighet: 0,5 Paladin: Ja, gamle våpen Bueskytter: Nei Moral: Nei Kirke: Nei Akademi: Gullmynter Bonuslandsbyer: Forbedrede Gråbyer: Vokser raskt til 2000 poeng Smie: Enkel Nybegynnerbeskyttelse: 1 dag Stammemedlemmer: 1 stk...
  6. MariusN

    Epic Rap Battles of History

  7. MariusN

    Pysa oppsummerer V25

    For å bevise at jeg ikke er noe dårligere enn min fantastiske kompanjong gjennom v25, Pelle. Skal jeg også prøve det beste jeg kan på å oppsummere verdenen sånn jeg har opplevd den. Det hele startet faktisk på v24, som vanlig køddet vi og vi latet som at stammen var i oppløsning. Det endte...
  8. MariusN

    Forslag til Runde 20?

    Har dere noen forslag til HP - Runde 20? Kom med de her!
  9. MariusN

    Ny verden Verden 27

    Pre-registrering starter i løpet av uken. Verden starter 8. september 12:00. Hastighet: 2 Troppehastighet: 0.5 Stammemedlemmer: 8, ingen støtte utenfor stammen Paladin: Ja, ny Bueskyttere: Nei Kirke: Nei Moral: Ja, poeng og tidsbasert Akademi: Gullmynter Senking av lojalitet: 20-35...
  10. MariusN

    Verden 27 - Innstillinger

    Hastighet: 2 Troppehastighet: 0.5 Stammemedlemmer: 8, ingen støtte utenfor stammen Paladin: Ja, ny Bueskyttere: Nei Kirke: Nei Moral: Ja, poeng og tidsbasert Akademi: Gullmynter Senking av lojalitet: 20-35 Adelsradius: 50 felt Bonusbyer: Ja, nye Barbarbyer: Mange, vokser fort til 3000p...
  11. MariusN

    TW-Champions v25 - FINALE

    Jato Link er MIA, MariusN redder dere <3 Hallo! Det er på tide å finne ut hvem som suger minst i TW på v25, gjennom Den Beste Måten Å Bedømme Skills På, nemlig popularitetskonkurransen TW-Champions™. Generell informasjon: Jeg har tatt med de 64 øverst rangerte spillerne, slik at vi får litt...
  12. MariusN

    TW-Champions v25 - Semifinale - Omkamp

    Jato Link er MIA, MariusN redder dere <3 Hallo! Det er på tide å finne ut hvem som suger minst i TW på v25, gjennom Den Beste Måten Å Bedømme Skills På, nemlig popularitetskonkurransen TW-Champions™. Generell informasjon: Jeg har tatt med de 64 øverst rangerte spillerne, slik at vi får litt...
  13. MariusN

    Strat innkaller til møte hos TW-teamet

    Edit: Ups, la den på feil sted. Strat, kan du flytte den til Off-topic? I hvert fall i løpet av et par uker?
  14. MariusN

    TW-Champions v25 - Semifinale

    Jato Link er MIA, MariusN redder dere <3 Hallo! Det er på tide å finne ut hvem som suger minst i TW på v25, gjennom Den Beste Måten Å Bedømme Skills På, nemlig popularitetskonkurransen TW-Champions™. Generell informasjon: Jeg har tatt med de 64 øverst rangerte spillerne, slik at vi får litt...
  15. MariusN

    TW-Champions v25 - Kvartfinale

    Jato Link er MIA, MariusN redder dere <3 Hallo! Det er på tide å finne ut hvem som suger minst i TW på v25, gjennom Den Beste Måten Å Bedømme Skills På, nemlig popularitetskonkurransen TW-Champions™. Generell informasjon: Jeg har tatt med de 64 øverst rangerte spillerne, slik at vi får litt...
  16. MariusN

    Milepæler runde 19

    Tenkte å være snill å prøve å ha en liten milepæler-tråd for HP19 Byer: 3 byer : Coller | Ed Edd n Eddy | Ez win 10 byer: Coller | | 50 byer: | | 100 byer: | | 250 byer: | | 500 byer: | | Poeng: 10k: Ez win | Ed Edd n Eddy | Coller 100k: | | 500k: | | 1...
  17. MariusN

    Spørsmålsrunde

    Jeg starter. Tror dere alle som er i stamme er klar over at de er låst til denne stammen for resten av HPen?
  18. MariusN

    Intervju: Newsted

    Verden etter verden ser vi det samme gjentar seg, 2 sider kjemper om seieren. V25 er ikke et unntak, her er det TROLL-familien mot O:H-alliansen. Som en av de store kontoene i TROLL har Newsted fått vist seg frem på slagmarken som en offensiv og aggressiv spiller, men for mange er nicket ukjent...
  19. MariusN

    Det er i motgang det går nedover

    Sverdfakes har vell alltid vært det optimale har det ikke? Det syns i hvert fall noen. Jeg ble sittende å lure litt hvem som egentlig spilte på denne Stifler/Stor Løve-kontoen som vi nå hadde fått front til. Trymmen er altså .no sin beste spiller. En spennende front å ha tenkte nå jeg, og...
  20. MariusN

    Intervjuobjekt

    (nerd)
Topp