Søkeresultater

  1. Retningslinjer for Stammer og Medlemmer forumet

    Svar Bra sagt utentatt det med "Hold kjeft". Har selv legget ut "reklame" for de som søker stamme.
  2. Debatt om stammer - VERDEN 2

    Hallo Jeg vil starte en liten debatt om hvilken stamme som er mektigst. (Da mener jeg ikke bare poeng, men også MEKTIGST med flest tropper. Ta den stammen dere syntes og ikke bare deres egen. Jeg erklærer denne debatten for åpen: (Vær så god og skriv)
  3. Søker du stamme?

    Hei! Hvis du søker stamme så les gjerne dette: NATO er åpent for rekrutering og vi aksepterer spillere fra ALLE kontinent. Også uansett hvor mye poeng du har. NATO er en forsvarsallianse som hjelper andre stammer. Vi er ikke mye i krig, men vi har krigerne klare hele tiden. Bli gjerne en...
  4. Verden 1 og verden 2 - Tribalwars&Travian

    Fant det ut! Takk for hjelpen
  5. Verden 1 og verden 2 - Tribalwars&Travian

    Takk Men hva med World Wonder? Er det på TribalWars? Er det flere spillere på V1 en det er på V2?
  6. Verden 1 og verden 2 - Tribalwars&Travian

    Hei! Spøesmål nr.1 Jeg har spilt lenge på verden 1 før, og nå spiller jeg på verden 2. Hva er egentlig forskjellen på Verden 1 og Verden 2. nr.2 Hvis noen har spilt Travian er det World Wonder på spillet. Er det det på Tribalwars eller varer det evig? Mvh. Senior
  7. Har et spørsmål her......

    OK OK. Takk for at dere svarte.
  8. Har et spørsmål her......

    Går det ann og slette skjulestedet(nedgradere det til 0), og bygge opp et nytt varehus eller en gård. Går det egentlig ann med en annen bygnyng? Mvh. Senior
  9. Motstandere bekjempet

    På rankinga står det: "Motstandere Bekjempet". Hva betyr det? Jeg skjønner at det menes at hvor mye du har angrepet andre eller noe sånt, men hva betyr det nøyaktig. (Ønsker gjerne en god forklaring)
  10. Våpenskjold

    Hva er det? Er det en side eller.......
  11. Våpenskjold

    Hvilken andre steder enn google kan man finne bilder til våpenskjold? (Finner ikke det bildet jeg leter etter. Det er enten for stort eller for lite)
  12. søker stamme

    KFS Du kan gjerne joine min stamme. Nå heter den Legend og ligger på rank 100-120. Kontakt meg Senior på tribalwars for mer informasjon.
Topp