Søkeresultater

  1. Min andre Multiaccount

    Spørsmål til dere spillere ang. fakenicks

    Hei folkens. Nylig postet Two Hit KO en liste over fakenickene til alle i 911 på v4. Jeg vil gjerne vite hvor seriøst dere i 911 tar dette og hvordan dere andre som går under fakenicks føler når fakenicket deres blir avslørt. Er hele verdenen ødelagt for dere? Er all moroa liksom borte...
  2. Min andre Multiaccount

    Hurtigbarikoner!

    Yeah! Hurtigbarikoner til alle mann! Store, designet for TW med flere Små, ikke designet for TW: med flere
  3. Min andre Multiaccount

    Tribalwars version 5.5

    Kanskje litt tidlig ute, men når kommer våre verdner til å bli oppgradert? http://forum.tribalwars.co.uk/showthread.php?t=1731 Game Changes - (PA): Main building: Now you can queue 5 instead of 3 building orders before price is increased - (PA) Units overview: In support overview...
  4. Min andre Multiaccount

    Øktfarming - farm raskere enn noen gang før!

    Hei hå tribalwars.no! Jeg har mekket sammen en enkel guide for å farme raskere og enklere enn noen gang før ved hjelp av en enkel funksjon som ligger innebygd i Opera, nemlig økter! Merk at du må ha premium og du må ha angrepet dine farmer med ønsket antall tropper minst én gang før, samt at...
  5. Min andre Multiaccount

    Størrelse på avatarer

    Er noe jeg lurer på her. Hvorfor er max. størrelsen på avatarer 1kb? Det er jo kjempelite, og blant andre, har habla en avatar på 5.2kb, king herodes har en på 1.7kb og Max. har en på 1.8kb. Det er jo klart noe galt med systemet samtidig som 1kb er alt for lite. Min avatar så i...
  6. Min andre Multiaccount

    Hvilken avatar?

    Hvilken av avatarene skal jeg bruke? :eek:
  7. Min andre Multiaccount

    DragonForce > Sonata Arctica

    DragonForce > Sonata Arctica
  8. Min andre Multiaccount

    Tribalwars Wiki

    Hvorfor må man lese gjennom en tysk tribalwars-wiki før man får lov til å sende spørsmål til support?
  9. Min andre Multiaccount

    LAW+Hugs

    Siden RoEm var så teite å sletta det delte forumet med Hugs har vi fått oss nye bestevenner, nemlig LAW! Ta den Lord Ollis! Hva synes medlemmene i Hugs og LAW om dette? Hva synes Tribalhugger om dette? Han er på ferie med kontovakt utenfor stammen og aner ikke noe om dette :D...
  10. Min andre Multiaccount

    A what the crap

    AA faller sammen, dette gidder jeg ikke mer. Snakkes senere IB, jeg sletter meg. Kakefuz, out.
  11. Min andre Multiaccount

    Gårdplass og produksjonstid til nukes og forsvarsbyer

    Har laget er exceldokument som regner ut gårplass og produksjonstid på de troppene du fyller inn. Greit å ha hvis du skal prøve ut nye nukes eller finne ut hva som tar kortest tid å lage o.l. Hvis noen av linkene "dør" så si ifra i tråden. Trenger du hjelp så send mail på forumet til brukeren...
  12. Min andre Multiaccount

    Problem med twstats-kart scriptet

    Har forandret det slik at det står "no.twstats.com" og ikke bare "twstats.com" og har lagt inn meg selv i scriptet slik det står i .net topicet om det, men jeg får bare opp scriptet...
  13. Min andre Multiaccount

    Godbiter fra IB delt forum.

    Nå midt i krigstiden kunne vi pauset litt for å se hvor godt informerte IB er i hva som foregår på v1 nå.. IB - Charlemagne Rebirth i dag klokken 22:10 Siter Da er Seregrim også i AA :( IBB - karmany i dag klokken 22:13 Siter Hvem styrer kontoen? IB - rustern94 i dag klokken 22:14...
  14. Min andre Multiaccount

    Hvis det er noen som ikke har fått det med seg enda..

    ..så var denne karen meg. takk for meg.
  15. Min andre Multiaccount

    For vi er aaactionpatruljeeen

    Ikke nå lenger. Beklager v3, eventyret er over. Noen av dere jubler sikkert over dette, men vi synes egentlig det er ganske trasig. Kontoene Larsal og Tore Hund har fått nye eiere, noen stikker til andre stammer, mens noen velger å nuke Kongen av verden 3 tilbake til kritt-tiden. Han sa til...
  16. Min andre Multiaccount

    Bilde av Trym.

    Bilde av Trym. Diskuter!
  17. Min andre Multiaccount

    ..bare jeg som ser ironien i at

    ..alle profiltekster må være på norsk, men når twteamet fjerner profiltekster skriver de removed by tribalwars team, eller fjernet av tribalwars team? edit: Tittelen ble litt feil, bah.
  18. Min andre Multiaccount

    Spoootifyyyyy

    Jeg kjeder meg :) Link meg til noe god musikk. Vet du ikke hva spotify er? :eek: Google det.
  19. Min andre Multiaccount

    For a good time

    Så kan du trykke her :cool:
  20. Min andre Multiaccount

    Postcountent til folk blir redusert.

    Var innom medlemslista ista og merka at mange hadde fått innleggstelleren sin kraftig redusert. F.eks Zarazel hadde over 3k og Grimlock hadde rundt 1.7k. Bare lurer på hva som skjedde med de innleggene og hvor de ble av.
Topp