Søkeresultater

  1. Elimin@tor

    Verden 27 historie

    Beklager for paint skills som en 8 åring.
  2. Elimin@tor

    Innkreverne

    Heeey! Siden vi ikke hadde nok PP til å bli medlem hos MO, var vi nesten nødt til å danne en egen stamme. Dette er en stamme som består av spillere som aldri har vasket vasken med sjampis, eller brukt titusener av kroner på ett nettbasert middelalderspill. Vi er bare sjalu, det er...
  3. Elimin@tor

    Første krigserklæring på v.23

    Hei hei! Da har det kommet til vår informasjon, at som på alle verdener, blir det dannet en stor allianse med mange stammer, for å ta ned de store skumle ulvene. I dette tilfellet er målet til alliansen: Jehova, Jeh0va og Satan. Jeg snakker på ikke noen måte på vegne av Satan i denne...
  4. Elimin@tor

    DEAD Pirate

    Halla verden 21! Skriver dette bare kort og godt, ikke så store overraskelsen som kommer. På vegne av 1814, skriver jeg denne krigserklæringen. Nå skal vi sette ORMs forsvars kunnskaper på prøve. Vi gir oss ikke før hver by er adlet. Hvor lenge vil krigen vare? Jeg setter pengene mine...
  5. Elimin@tor

    En liten verdens oversikt for den late

    Tråden vil ikke bli oppdatert mer, grunnet en avgjort verden.
  6. Elimin@tor

    Beste måten å snipe? Joo, get in good mood!

    Sleng opp denne sangen, føl bassen donker i takt idet du skal snipe adelstogene som er på vei inn mot deg! http://www.youtube.com/watch?v=UOEw_9RtRtk Lykke til!
  7. Elimin@tor

    Det gøyale tar alltid en slutt

    Nå slepper dere OD trollet rundt lenger. Jeg slutter, dette på grunn av mangel av tid. Så dere for fortsatt ha det gøy, men det vil fortsatt være en liten djevel på Fugla kontoen som vil fake, nuke og plage sine fiender til de går til vannvid. Det har jeg fikset ;) Takker for alle...
  8. Elimin@tor

    Fra BERM til PMS, og resten av verdenen!

    Hohohohoho! God jul alle sammen! Vi i BERM bringer julen inn, med litt julekos. Alle vet jo hvem den store sorte ulven er i denne verdenen, og nissen gir jo som regel ikke bort gaver til slemme barn! Så dette skal vi sette en stopper for! Vi skal være som Robin Hood, men vi stjeler ikke fra...
  9. Elimin@tor

    Faktabørsen

    Her kan dere poste fakta angående v.6 ;) For eksempel, slenge inn koselige statestikker og gjøre resten av orientert mellom din og en annen stamme? Eller deg og en annen spiller? Uansett, store og små. Sleng dere på med statestikker. Vi alle liker å høre "negative" ting rundt andre...
  10. Elimin@tor

    Skjerp dere verden 6!

    Operation:Hostile krever mer utfordring! 1 385,513 O:H 2 289,182 Yamato Yamato, vi drar fra dere. Vi hadde ventet så utrolig mye mer av dere! Når skal dere lære dere og angripe med sverdmenn og ikke spydmenn? Vi har 11 medlemmer, Yamato som er på andreplass på ODA har 35 medlemmer...
  11. Elimin@tor

    Forandring fryder

    Bort fra råttent spill. Samlet som en enhet, en stamme. Luket vekk ugresset, vi er nå klar for å dominere verden 6. Med verden 6 sin kanskje mest ustabile hær, vil vi nå introdusere dere for stammen Operation: Hostile! Yoshi. Allmektige Lunatic Calm Ruffiro -lilith-...
  12. Elimin@tor

    n00bs?

    Stammen n00bs? er latterlig. De angriper egne medlemmer, og kaster ut medlemmet som blei angrepet av sine medmedlemmer uten grunn. THKO aka Teacle er spilleren som er latterlig. Er dette bare ett tegn på at de var redd for konkuranse, å måtte prøve å ta spilleren ned på feigeste måte...
  13. Elimin@tor

    Teletubbies

    Da får jeg skape enda mer aktivitet på forumet. Hva er din oppfatning av stammen Teletubbies?
  14. Elimin@tor

    Top 20 stammer

    1 EoC 1.962 35 56 2 EoC-A 1.768 36 49 3 SOR 1.593 29 55 4 CA 1.219 24 51 5 K.A.V. 1.087 18 60 6 EPICKI 899 15 60 7 Al-Q 891 18 50 8 TNG 827 13 64 9 -TL- 807 15 54 10 TB 801 13 62 11 L.t.H. 694 12 58 12 FSK 546 11 50 13 ~HM~ 511 10 51 14 Capes 501 9 56 15 K103SA 458 9...
  15. Elimin@tor

    Husker du ..

    Elimin@tor, forsvarsminister for FKR verden 1? Elimin@tor, leder av NoVi verden 2? Arcon The Beast verden 2? Spider Pig, ledelsen i LnD veden 3? Paaasan i LnD? Mtw*, leder av Flaming Aces verden 4? Jeg sluttet brått etter at jeg gikk helt utrolig lei av tribalwars. Jeg er nå tilbake på...
  16. Elimin@tor

    Vil bare si farvel.

    Jeg vil bare takke v1 for meg, og alle jeg har blitt kjent med. Om noen av dere gamle bekjente vil ha kontakt med meg fortsatt, og ikke har det. Send en mail på forumet da vel? Jaja, vi snakkes alle sammen! På v.3 og v.4! V.1 er bare for kjedelig! Tar for mye tid, for dårlige...
  17. Elimin@tor

    AA/Care!

    Da er grunnleggern av AA/Care! tilbake! Etter en liten situasjon som har endt med restart. Men.. Nå er jeg ihvertfall tilbake. Vi vil nå vokse som aldri før, vi vil adle og knuse alle i vår vei. (Altså, ikke de vi har diplomati med, såklart.. :p ) Men, nå skal det bli fart på saker...
  18. Elimin@tor

    Hvordan å bli eid.

    Jeg fikk brukern, Christoffer- 18 januar. Den hadde 40 k poeng. Og jeg pusla litt med byene, men fant ingen adelstarget. Da hadde jeg 4 byer. Med fulle farm. Så får jeg et innkommende angrep fra Zajo 25. Som da hadde 225 k poeng tror jeg? Er ikke helt sikker, men det er ikke så nøye. Da...
  19. Elimin@tor

    V.3 - Spørreunderskøkelse.. :)

    Joa, endel som hater meg og endel som elsker meg! Så her blir det en avstemmning! Skal jeg ha alias (annet navn/dekknavn) eller skal jeg ha det vanlige (elimin@tor) ? :) Helst så mange svar så fort som mulig.
  20. Elimin@tor

    Hvor gammel er JEG?

    Hvor gammel er JEG? :D
Topp