Søkeresultater

  1. Torquemada

    TW - CHAMP - SINGLES - RUNDE 5

    For å være helt ærlig mener jeg ikke det er rett at dere vant doubles, og det burde ha vært tydelig. Vi har vært inne på temaet tidligere, og vi har kommet frem til en tydelig konklusjon. Det er ikke noen hensikt i å prøve å rasjonalisere bort det faktum at folk stemmer på nøyaktig hva de...
  2. Torquemada

    TW - CHAMP - SINGLES - RUNDE 5

    Keolis vs Vilfredo Pareto Lucky Luck vs Hakkespetten
  3. Torquemada

    TW - CHAMP - DOUBLES - FINALE

    Hakkespetten og Vilfredo Pareto vs Lucky Luck og Naitsirk92 Hakkespetten og Vilfredo Pareto vs -Coller og Geventax Lucky Luck og Naitsirk92 vs -Coller og Geventax
  4. Torquemada

    TW - CHAMP - SINGLES - RUNDE 4

    Kreiz vs Hakkespetten Keolis vs Naitsirk92 Lucky Luck vs 6ix9ine
  5. Torquemada

    Spørsmålrunde

    Hahaha, tenkte jeg måtte få deg til å se hvor spesielt det var å kalle alt som består av flere angrep eller spillere for aksjoner. Virker som at vi endelig er enige om at det rett og slett bare er koordinerte angrep. ;) Hadde du hatt flere nukes hadde du vel sendt det, går jeg ut i fra. Slik de...
  6. Torquemada

    Spørsmålrunde

    Er dette en aksjon Øl ser på som vellykket i nord? Hvis målet var å drepe tropper så gratulerer jeg med en begrenset suksess, noen byer ble det i alle fall ikke.
  7. Torquemada

    Spørsmålrunde

    Det ble aldri kalt for en aksjon av noen andre enn dere.
  8. Torquemada

    Spørsmålrunde

    Vi har som sagt kun hatt en aksjon nord.
  9. Torquemada

    Spørsmålrunde

    36 dager etter at Øl har merget alle sine kontoer inn i hovedstammen for å skape dualkontoer med høy aktivitet. Hvilken enhet er din favorittenhet? (LK, TK, øks?)
  10. Torquemada

    Spørsmålrunde

    Jeg er ikke perfekt. Jeg tar feil. Jeg er min egen verste fiende, det er du også. Jeg definerer ikke alt over 5000 tropper som (fulle) nukes.
  11. Torquemada

    Spørsmålrunde

    Du er tydeligvis flink til å telle antall rapporter, ikke like flink til å telle befolkningstall på angrepene. Mesteparten var halve nukes. Tar meg 2-3 dager å bygge opp igjen.
  12. Torquemada

    Spørsmålrunde

    Nå var det nærmere 20 nukes enn det var 37, bare så det er sagt. Vet at det er morsomt å overdrive, da. (37 angrep =//= 37 nukes).
  13. Torquemada

    Spørsmålrunde

    Det er kun en "setback" dersom det ikke var gjort med intensjon. Du kan rasjonalisere det på din ende til å gjøre det til en seier for deg, men jeg fikk det ut av det som jeg ønsket. Selv om det morsomste hadde vært om det faktisk var gjort en dårlig jobb med koordinering av støtte, var det...
  14. Torquemada

    Spørsmålrunde

    Helt klart. De faktiske aksjonene vi har hatt har vært vellykkede, de mer ukoordinerte angrepene har gjort det de skulle - drepe tropper. Det er jo nå ting begynner å skje, spennende tider. Hvem er din personlige favorittspiller på v37 (den du respekterer mest, gjerne om så en fra egen stamme)?
  15. Torquemada

    Spørsmålrunde

    Hehe, du glemte å inkludere den delen av memen der du har stacks fra halve stammen din.
  16. Torquemada

    TW - CHAMP - SINGLES

    Det var akkurat det jeg reagerte på i ditt innlegg, så det står respekt i at du identifiserte problemet og fikset det. Du er herved ikke lenger inkludert i innlegget du siterte, nå får vi se om det resterende blir gjort noe med - for å gjenvinne kredibilitet. Plutselig kommer det et seriøst...
  17. Torquemada

    TW - CHAMP - SINGLES

    Jeg har gitt deg ros for initiativet tidligere, og jeg står ved det. Problemstillingen oppstår når aktive spillere begynner å stemme useriøst, for da mister konkurransen kredibilitet. Det var det vi forsøkte å understreke med våre innlegg. Hvorfor skal vi ta det seriøst når ikke engang spillere...
  18. Torquemada

    TW - CHAMP - SINGLES

    Bare fulgte presedensen som har blitt satt i objektivitet og seriøsitet (med unntak av BackToBack, selvsagt).
  19. Torquemada

    TW - CHAMP - DOUBLES

    Hakkespetten og Vilfredo Pareto vs Armaan98 og Full Mann Gytte og Mr. Martin vs Kokken tor og Mtiv Torquemada og No Pax Vs Keolis og Zip Zak Miknos og Majorpain vs Madsebby og Croniax Lucky Luck og Naitsirk92 vs The return of tk og Holumduden Los dias del diablo og zara vs Smygende pappeske...
  20. Torquemada

    TW - CHAMP - SINGLES

    Torquemada vs Smygende Pappeske Madsebby vs kokken tor Rome123 vs Keolis Naitsirk92 vs Geventax Vilfredo Pareto vs drGrinspoon Mr. Martin vs Cybele topsicon vs sayzer Skyer vs Kreiz Armaan98 vs Groverud No Pax vs Queen-1 Grunnmuren vs vyrez 6ix9ine vs PrinsK -Coller vs Full mann Majorpain vs...
Topp