Søkeresultater

  1. Reisverket

    Spørsmålsrunder

    Når tiden blir moden. Hvem er den neste på topp 10 som forsvinner fra denne verden?
  2. Reisverket

    Topp 10 stammer V38

    Gjør som du vil her i forumet du, Tore, jeg bestemmer ikke over deg. Bare ikke dra meg inn i propagandakjøret ditt. Litt lite aktivitet i forumet, men likevel godt stemning. Og det bør det fortsette å være, etter min smak. Savner dog en aktiv moderator.
  3. Reisverket

    Spørsmålsrunder

    Jeg har ingen spioner i v38, og jeg har ingen planer om å få meg det heller. Hvor bobil gjemmer seg nå har jeg ingen anelse om, men kjenner jeg ham rett tar han vel kontakt før eller senere.
  4. Reisverket

    Hvilken jobb var det?

    Hvilken jobb var det?
  5. Reisverket

    Faktabørsen

    Enig! Når Abobil spiller blir det i hvertfall aldri kjedelig på forumet. Masse drama på godt og vondt. :P
  6. Reisverket

    Ryktebørsen

    Alle vil jo være deg.
  7. Reisverket

    Ryktebørsen

    Smart, det enkle er vel det beste ja? Takk for tips, da går jeg får det forslaget, Tore. Hva med deg, spiller du i 38? Ev under hvilken konto?
  8. Reisverket

    Faktabørsen

    Jeg har aldri sett så lite forumaktivitet i noen tidligere verdener. Er alt sagt?
  9. Reisverket

    Ryktebørsen

    Avkreftes. Jeg husker ikke hvordan man spiller dette spillet. Trenger en mentor.
  10. Reisverket

    Faktabørsen

    Som du helt sikkert fikk varsel om, så var det ikke jeg som slettet innlegget ditt, men en annen i Teamet som ikke en gang spiller i v30. Minner forøvrig om at det heller ikke er tillatt å diskutere straff og håndheving av regelverket i forumet. Har dere noe å klage over så skal det gjøres via...
  11. Reisverket

    Top 10 Spillere

    Jeg savner å få frem vår eminente tredjemann på kontoen, Ole-Andrè. Det er nok kontoens mest hardtarbeidende spiller atm. Uansett - kudos for fin liste, Håkon!
  12. Reisverket

    Faktabørsen

    Bortsett fra den ene byen som vi nesten tok uansett, kun dårlig lykke gjorde at vi mislyktes der også. Investerer i ny vekkerklokke atm.
  13. Reisverket

    Faktabørsen

    Fakta er at en håpløs fyr på kontoen vår (les: undertegnede) forsov seg da han skulle sende en haug nukes med rams som skulle treffe først. Fakta er at de andre på kontoen lo av det hele, og sa det kunne skje den beste. Nå skjedde det også den dårligste. :(
  14. Reisverket

    Ryktebørsen

    Ryktes at det er ene og alene takket være -Collers deff.
  15. Reisverket

    Faktabørsen

    Er det fakta at v32 en død verden? I tilfelle: Hvorfor? #SpørForEnVenn
  16. Reisverket

    Spørsmålsrunde

    Lite kaos, mye kos. Hvorfor blir det stadig flere inaktive spillere i disse dager? Pleier å være i fellesferien aktiviteten avtar, ikke etter...
  17. Reisverket

    Ryktebørsen

    Jeg liker at Pelle så behov for en hundetråd her som et motsvar til kattetråden. :)
  18. Reisverket

    Faktabørsen

    Fakta er at det er lite liv i forumet fortsatt. Tar det seg opp snart?
  19. Reisverket

    Ryktebørsen

    Vel, siden det bl a er undertegnede han er sint på, så blir det litt rart om jeg skal stanse han som moderator. Men er enig med deg i at det går i loop her nå, og at det må være utrolig kjedelig for alle å lese. Dersom det er ønskelig kan jeg be Strat ta en titt her og eventuelt sette ned foten...
  20. Reisverket

    Ryktebørsen

    Skjerp deg, spør ham selv da, i stedet for å komme med slike løgner. Han fikk både tilbud om å komme tilbake i stammen hvis han ble mer aktiv, han fikk tilbud om å adle seg vekk og han fikk tilbud om dual. Men han sa han ikke hadde tid til v31 og ga oss byen. Jeg har fortsatt samtalen med ham.
Topp