Søkeresultater

  1. Dakapo

    PP forskjellsbehandling

    Eller har de byttet om på dette nå sånn at det er dyrere via vanlig pc? Litt usikker på hvilke av de bildene som representerte hva der. Heh!
  2. Dakapo

    PP forskjellsbehandling

    bobil da, hehe.. Saksøke Inno skal du bare gjøre, men vinne blir du ikke. Grunnen til at det er dyrere å kjøpe premiumpoeng via iOS er pga at Apple ønsker en svær del av pengekaken på hvert solgte premiumpoeng.. Det betyr at for at Inno skal kunne tjene penger på kjøp via iOS så må...
  3. Dakapo

    Support

    Korrekt! Selv om det senere ble et mål å svare innenfor 6-14 timer - veldig avhengig av når ticketen ble sendt. Ble den f.eks sendt etter kl 23, ville det ta lengre tid å få svar pga søvntider. Ellers vet jeg at Innogames generelt sett ønsker å ha en svartid på rundt 4-6 timer, men det er ikke...
  4. Dakapo

    Feilstavinger og permanente bugs

    Mest sannsynlig feil i en brukergruppe.
  5. Dakapo

    Strat innkaller til møte hos TW-teamet

    Kanskje jeg ikke var så aller verst likevel.. :rolleyes:
  6. Dakapo

    Ny (10.000) Telletråd ERMAGADD

    6860
  7. Dakapo

    Informasjon og instillinger

    Fint at dere fikk brukt ideene vi hadde :)
  8. Dakapo

    Innstillinger til HP/Classic

    Dakapo skal fikse.
  9. Dakapo

    Besvart Hmm,ny CM mm....

    Jeg sa aldri at det ikke var viktig, Capitan. Jeg sa at det ikke var viktigst (altså første prioritering) :)
  10. Dakapo

    Besvart Hmm,ny CM mm....

    Kan vel egentlig i sammen slengen beklage dersom det virket som om at han var klar og ignorerte forumet med vilje. Sannheten er at jeg kanskje ble litt vel ivrig etter å "komme meg videre" og fjernet blåfargen min (og kun den) før jeg egentlig skulle gjort det. Han er derimot her, men har kun...
  11. Dakapo

    Besvart Hmm,ny CM mm....

    Det gjør han nok når han får muligheten til å logge inn her (noe han enda ikke har gjort etter at jeg opprettet kontoen for to dager siden). Uansett, inntil videre får jeg markere meg selv i blått igjen.
  12. Dakapo

    Besvart Hmm,ny CM mm....

    Grepolis har han hatt tilgang til lengre enn TribalWars, så logisk nok har han kommet i gang der. Han fikk f.eks tilgang til support her på TribalWars først i går. Det er derfor ikke nødvendig å lage styr over at han ikke har fått presentert seg enda.
  13. Dakapo

    Besvart Hmm,ny CM mm....

    Eller at han bare ikke har hatt tilgang til TribalWars for nå nylig :) Er jeg som oppretta kontoen hans her på forumet.
  14. Dakapo

    Besvart Hmm,ny CM mm....

    Hvorfor skulle stillingen vært utlyst når den likevel skulle gå til noen som allerede var innad i systemet? Ville bare vært å kaste bort tiden til folk det, tenk. Jeg er fortsatt CM her (og på Grepolis) i form av rettigheter, men blåfargen min her på forumet har jeg fjernet. Hva presentasjon...
  15. Dakapo

    Ny (10.000) Telletråd ERMAGADD

    6774.. Plutselig, Jato Link.. plutselig ;)
  16. Dakapo

    Det er plan ;)

    Det er plan ;)
  17. Dakapo

    Takk for det! Vi sees igjen :)

    Takk for det! Vi sees igjen :)
  18. Dakapo

    Ny (10.000) Telletråd ERMAGADD

    6771 :)
  19. Dakapo

    Endringer innad i teamet

    Hei igjen, Nå begynner ting å falle på plass virker det som, og den nye CM'en er klar til å starte. Han vil dukke opp på forumet her i løpet av uken - han skal selv få lov til å presentere seg når han er klar for det, så det er ikke noe jeg blir å gjøre. :) Jeg vil bare benytte muligheten...
  20. Dakapo

    Hall of Fame

    Da gjenstår det bare å gratulere ODA med seieren på verden 18. De fikk 561.468.732 poeng og 49152 byer fordelt på 19 spillere. Flott! Topp 3 spillere: 1. RaM77 (1000pp) 2. Mount And Blade 1 (800pp) 3. Xandor. (600pp) Resten av medlemmene i vinnerstammen utover topp 3 mottar 200...
Topp