Søkeresultater

  1. KneipeN

    Back-Timing?

    Ok, takker ;)
  2. KneipeN

    Back-Timing?

    Kristure. Den har ikke norske servere da :S
  3. KneipeN

    Back-Timing?

    Fant guid :) NVM.
  4. KneipeN

    Back-Timing?

    Heisann ;) Har noen en guide på back timing? (på norsk,OFC) Vil sette stor pris på om dere ville skrive det her :) Mvh KneipeN
  5. KneipeN

    Tribalwars Player's Champions

    omfg:O Da er vi fornøyde
  6. KneipeN

    JCs

    Sant det :)
  7. KneipeN

    Hvor er BOL?

    Det er bra :=)
  8. KneipeN

    Hey - Min tid på V1

    Jaja, lykke til vidre. Mer fritid får du nok. Fordi TW tar en del fritid.
  9. KneipeN

    Debatthjørnet!

    Haha ^^
  10. KneipeN

    Gratulerer IB

    ikke vet jeg ;)
  11. KneipeN

    Debatthjørnet!

    Bedre det enn at mange fra FKR gikk over til JCs! Da hadde vi blitt omringet.
  12. KneipeN

    Verdenshistorie for Verden 4

    SippO :O
  13. KneipeN

    Let me entertain you :D

    LOL! HaHa :D Good Luck ;)
  14. KneipeN

    Dagens fakta

    Ja vel, greit nok forklart, men de er fortsatt litt i underkant? Men hva mener du med mer OD en poeng? At hvis en på 600.000 poeng har 600.001 OD så er det bedre enn poeng?
  15. KneipeN

    Ctrl+Alt+Delete

    Forresten? Trollet i hjel du.. Du tok 2 - 3 byer, som jeg tok tilbake igjen. Og når du snakker om min nedgang etter Torqumeda(Death2noobs) kastet meg ut i stammen fordi jeg ikke er aktiv og bla bla.. (DA jeg var med og grunnla stammen, og han var jævlig heldig å fikk torqumeda kontoen som var...
  16. KneipeN

    Ctrl+Alt+Delete

    JaJa.. Du som er så eplekjekk. Kan ikke du komme på en speed a? MEd meg så skal vi se hvem som koser med hvem her BTW hadde du 2 accs! Min adre muliti...2 og min andre multi....3 Så hvis du vil spille en mot en si tid så skal vi se hvem som er mann!
  17. KneipeN

    Dagens fakta

    Rang: 710 Navn:Transahäxan Poeng:107.852 Landsbyer:21 Stamme:BOL Rang:796 Navn:Mephisto Poeng:80.884 Landsbyer:12 Stamme:BOL Rang:331 Navn:gertpe Poeng:633.725 Landsbyer:66 Stamme:BOL Rang:364 Navn:Fade1 Poeng:514.178 Landsbyer:56 Stamme:BOL Rang:638 Navn:Zenit...
  18. KneipeN

    Dagens fakta

    Skal jeg si deg en ting? Poeng dreper ikke, Tropper gjør!
  19. KneipeN

    Jeg gir meg på v1

    Og du er spessielt flink i TW?
  20. KneipeN

    Jeg gir meg på v1

    Den kom fra rett munn eller?
Topp