Søkeresultater

  1. /insert tribe here/ er poenghorer å n00bs fordi de leder rankingen..

    Vis han er det da? Han er jo god vis han klarer å ligge godt an på .net Mye høyere nivå der en her.
  2. Artige mailer DU har fått!

    Siden eg dessverre blei nobelt ut av spillet. Var bare 3 Mot meg da.. Burde ha klart det.. Men min venn satt meg mens eg var vekke på tur... Jaja. Dette fikk da eg av Smokern. Han hadde sakt at han ville ta nobel meg. I steden fikk han 3 andre til å gjøre det for seg..
  3. Elite not so Elite?

    Wont bother press that. This is even more off-topic stuff. I find the spam, the video you posted as a spam. Off-topic as well.
  4. New Top 20 Opinions

    1 Elite - Pointwhores 2 DNY - Pointwhores 3 -V- -Pointwhores 4 TW -Pointwhores 5 NoVi -Pointwhores for sure!! Salvko and master of.. haha 6 ninjaz - Pointwhores 7 WAR -Pointwhores 8 DNY- B -Pointwhores 9 Yamato -Pointwhores 10 TuCV2 -Pointwhores 11...
  5. Elite not so Elite?

    You should have been banned for spamming They call them self "Elite".. Why? They think they are good player since they all have been playing in the very very hard and vanquishing world 1 (tw.no). If someone dare to call them self "Elite".. They should at least be great players that...
  6. Dagens top 20

    Grattis med det. Fortjener plassen vil eg tro:)
  7. NSB søker medlemmer

    Fy fean til useriøs du er.. Den stammen din kan fean ikke meg være noe god.
  8. CNB Søkker medlemmer

    Yes, but he is wrote in English.. :rolleyes: Agreed there.. Someone just play to much.
  9. Folk som ikke forstår et nei.

    Synd:P
  10. Folk som ikke forstår et nei.

    Har hatt det.. Det ødla fotball karierren min
  11. Dagens top 20

    Tror ikke du vet ka du snakker om en gang..;);)
  12. Wl = Ld

    Ye.. What is that?:eek:
  13. Folk som ikke forstår et nei.

    Det suger da.. Har hatt det eg og..:S men du kommer over det:D
  14. SFF i problemer?

    Noe som nesten ingen andre gjør:)
  15. Dagens top 20

    Vil nå si at du bruke godt med tid og:)
  16. Dagens top 20

    Ja alle har rett til å spille dette ja. Men burde 10-13 åringer spille dette? De klarer ikkje å forstå en sjit av dette. De spammer, klarer ikke å bruke bb-codes, klarer ikke å lese eller skrive. De er totalt ubrukelige, eller de er jo fine farm og nobel targets da :rolleyes: Før var det...
  17. ERROR is cheating :O

    Oh dare Sauske.. How do you feel? Want to quit now? Want to hit something? Want to spam some more? You're dum:rolleyes:by^^
  18. en viktig info om error

    What'a? Why would some one tell you this? I would like you to prove this letter.
  19. Folk som ikke forstår et nei.

    Whut? Er det noe som kalles 14tiss spam og nå?:eek: Altså. Erfaring eller ikke. Måten du gjør det på har ikke den drit med erfaring å gjøre.
  20. Dagens top 20

    hmm, vil se det er flere nubs dere nå :D
Topp