Søkeresultater

  1. Vv0lv3r1n3

    Farvel, AriCa

    Noen av oss i AriCa har snakket litt om å skrive en slags avskjedstråd her på forumet. Det ser ut til at det blir min oppgave. Da velger jeg å skrive om min opplevelse av AriCa. Men først vil jeg takke alle medspillere og motspillere for noen... underholdene... år her på V2. Takk. La oss...
  2. Vv0lv3r1n3

    Fikset Sluttspill på V2?

    Så... Hva med å starte det endelige sluttspillet på V2? Det er 9 måneder siden den ble sperret, så det er kanskje på tide å ta det hakket videre? Det som jeg føler kan være aktuelt, delvis etter å ha lest litt om hvordan de har gjort det på .net og .se, er å fjerne moralen, halvere prisen på...
  3. Vv0lv3r1n3

    Koordinatskript generator

    Dette skriptet brukes på profilen til en spiller. Når du trykker på skriptet kommer det opp et pop-up vindu. I pop-up vinduet finner du flere koordinatskript for å fylle inn tilfeldige koordinater som du bare kan kopiere ut. Det er et koordinatskript med koordinater for hvert kontinent...
  4. Vv0lv3r1n3

    Videresendt, Inno Noen random forslag

    Jeg vil gjerne komme med noen forslag :) En funksjon på kontoadmin for å oppgradere i smiene. Dette hovedsakelig for verdener med 3 nivåer i smia. Hvis det faktisk finnes en sånn funksjon, så er min unnskyldning at jeg kun har brukt kontoadmin på W2.net, og det bare de siste par dagene.En...
  5. Vv0lv3r1n3

    Koordinatskript

    Denne typen skript må brukes på samlingsplassen. De setter inn ett sett koordinater og et spesifikt antall tropper. Koordinatene settes enten inn tilfeldig, ut ifra en liste, eller i en rekkefølge. Det er skript for hvert av alternativene som har samme funksjon. For å finne en liste over...
  6. Vv0lv3r1n3

    Besvart Kriterier for stenging av en server og halvering av adelspriser

    Jeg lurte på om noen ( les: PABben ) kunne oppgi kriteriene som må til for følgende; Stenge en server for nye spillere ( må ikke misforstås med å avslutte en verden ). Halvere prisen på myntene. Halvere prisen på myntene for andre gang. Det vil si at de er nede på en fjerdedel av den...
  7. Vv0lv3r1n3

    Der & Da - Bringer deg de ferskeste skandalene på Verden 2!

    Velkommen til den rykende ferske utgaven av Der & Da! ~~~~~~~~~~~~~~ Trøbbel i paradis? I løpet av den siste uka har det vært mange spørsmål og påstander rundt dannelsen av AriCaJ A/S. Det spekuleres i at dette kan være begynnelsen på slutten på AriCa A/S sin dominans på...
  8. Vv0lv3r1n3

    OMGZ! Barbie er på krigsstien!

    Drev å så meg litt rundt på TWStats. Fun facts: V1: 29 % av byene er gråbyer. V2: 24 % av byene er gråbyer. V3: 52 % av byene er gråbyer. V4: 5 % av byene er gråbyer. V5: 57 % av byene er gråbyer. V6: 61 % av byene er gråbyer. Barbie herjer på mange servere. Bare V4 holder unna, med...
  9. Vv0lv3r1n3

    Daglige Statistikker av AriCa vs SaD

    Trym lagde jo en grei slik tråd tidligere. Nå foreslår jeg at vi i stedenfor å slenge ut litt tilfeldige dagsstatistikker legger dem ut slik som dette: Side 1: Tribes: AriCa AriCa2 Players: Side 2: Tribes: SaD SaD II Players: Timeframe: 11/08/2010 00:00:00til12/08/2010...
  10. Vv0lv3r1n3

    Verden 2, en krigserklæring er her!

    Kjære Verden 2, La meg først starte med en liten analyse av V2. - Det er per dags dato 91k byer på V2. - AriCa og AriCa2 innehar 34k av disse byene. - Det er 19k gråbyer på V2. Det betyr at det er 38k byer på V2 som ikke tilhører enten oss eller våre nye allierte, multi-verden...
  11. Vv0lv3r1n3

    MPX erklærer krig på TW!

    Muppets Playing Xylophones erklærer herved krig mot de onde The Wolfs! Vi vil ikke hvile før har utryddet dem fra V2... eller vi går lei. Hva enn som skjer først. Have at thee! I skrivende stund har TW 5.243.284 poeng, mens MPX har 135.639 poeng.
Topp