Søkeresultater

  1. bobil

    Event Barrikade krig Feb 12 - 26.

    Barrikade krig Kjære spillere, Den 12 Februar vil “Barrikade krig ” komme tilbake. Den vil være fram til 26 Februar. I dette eventet vil du få oppgaven I å ta tilbake byen fra baronen av Bollwerk, som iscenesatte et kupp. Dette sviket kan ikke gå uten straff! Jakt Baronen av Bollwerk...
  2. bobil

    Oppdatering Oppdatering til versjon 8.195

    Oppdatering til versjon 8.195 Hei alle sammen, vår nye oppdatering vil bli utgitt den 20.01.2020 og den vil inneholde følgende tillegg og endringer Endringer og forbedringer Barrikade Krig - Endringer Før denne oppdateringen, ville Barrikade Krig Eventen ta deg tilbake til hoved begivenhets...
  3. bobil

    Oppdatering Oppdatering til versjon 8.190

    Oppdatering til versjon 8.190 Kjære samfunnet, Den nye oppdateringen vår til versjon 8.190 vil bli utgitt den [11.11.2019] og den vil inneholde følgende: Endringer og forbedringer Forbedringer av enhet-widgeten i landsbyoversikten Nå er det mulig å filtrere i enhetens widget til følgende...
  4. bobil

    Oppdatering Oppdatering til versjon 8.186

    Oppdatering til versjon 8.186 Kjære samfunnet, Vår nye oppdatering til versjon 8.186 vil bli utgitt tirsdag den 24.09 og den vil inneholde følgende: Endringer og forbedringer Effektive detaljer I detaljene om aktive effekter vil nå opprinnelsen til effekten (f.eks. Stammeferdighet) vises...
  5. bobil

    Oppdatering Oppdatering til versjon 8.179

    Oppdatering til versjon 8.179Kjære fellesskap, vår nye oppdatering til versjon 8.179 vil bli utgitt mandag 05.08 og den vil inneholde følgende: Stronghold Rettet en feil som ikke tillot støtte for å bli sendt fra Stronghold til den sist valgte landsbyen Paladin XP Rettet en feil som viste XP...
  6. bobil

    Event Den omreisende handelsmann 16.Mai kl 14.00 - 20.Mai kl 14.00

    Kjære spillere, Den omreisende handler Midas er igjen her og igjen har behov for hjelpen din! Din jobb vil være å bevare ham under hans reiser, og sørg for at han når sin destinasjon. Midas vil starte sin reise på 16. mai klokken 14:00 og være på vei i 4 dager. Hans reise vil ende på 20. mai...
  7. bobil

    Oppdatering Oppdatering til versjon 8.168

    oppdatering til versjon 8.168 Kjære spillere, Vår nye oppdatering til versjon 8.168 vil bli utgitt på tirsdag, 14 mai. Dette er en oppdatering som inkluderer en spille regel forbedring og noen kvalitet av liv forbedringer for spillet. Endringer og forbedringer Oppklaring av regel 4.8...
  8. bobil

    Oppdatering Oppdatering til versjon 8.167

    Oppdatering til versjon 8.167 Kjære Fellesskap, Vår nye oppdatering til versjon 8.167 vil bli utgitt mandag 6. mai. Denne siden inneholder noen mindre livskvalitetskrav, samt feilrettinger. Endringer og forbedringer Forklaring til regel 3.6 Spillregelen §3.6 har mottatt et tillegg for å...
  9. bobil

    Oppdatering Oppdatering til versjon 8.165

    Oppdatering til versjon 8.165 Kjære Fellesskap, Vår nye oppdatering til versjon 8.165 vil bli utgitt mandag 8. april. Oppdateringen gir primært noen forbedringer av livsforbedringer, samt fellesskapsforespørsler. Vi vil også nevne noen ekstra endringer i disse oppdateringsnotatene, som...
  10. bobil

    Event Leiesoldat konge | 10. april 2019 kl 14:00 - 24. april 2019 14:00

    Kom på en gang! Våre speidere har avdekket særegen ambolter, større enn noe vi noensinne har sett. Den bærer graveringer som tilhørte en Leiesoldat konge som hyllet fra badlands i en tidligere alder. Hvis våre smeder er riktige, kan de tåle ekstreme temperaturer og produsere varer med...
  11. bobil

    Verden 39 vunnet av Invictus

    Verden 39 - vunnet av -I- Kjære spillere, Vi ønsker å gratulere stammen INVICTUS!!! og deres medlemmer med å ha vunnet verden 39! Vi ønsker samtidig å takke alle som har spilt på verden 39, vi håper dere har hatt det gøy. Mandag 25.februar klokken 16:17:01 ble verdenen vunnet, da hadde...
  12. bobil

    Tilbakemeldingstråd Tilbakemeldinger på eventer

    Har du tilbakemelding til en av våre eventer? Fortell oss gjerne i denne tråden! -A
  13. bobil

    Event Hordens angrep! 17.01.2019 - 21.01.2019

    NB: Denne eventen vil ikke gå på norske servere. Skal du spille eventen må du være på .net Fienden er på dørstokken din! De barbariske horder samles opp og marsjerte mot ditt rike. Du er så spent på å bruke din intuisjon og finesse til å bryte sin beleiring! Angrep fra Hordene! Kjære...
  14. bobil

    Fredstid

    Får søke deg til teamet du battodaiyo viss du ønsker å få en forbedring :) Ikke noe hverken jeg eller Razor kan gjøre med dette, det er det kun CM som kan, og han prøvde å fikse opp, men var en feil med innstillingene fra serverne som gjorde at den ikke ble aktiv. Menneskelig å feile. -A
  15. bobil

    Ryktebørsen

    Jeg er her jeg, bare ikke på tw :) Er ferdig med .no jeg :D -A
  16. bobil

    Ryktebørsen

    2 dager igjen til massesletten! -A
  17. bobil

    topp 10 spillere

    For mye hat, så jeg gidder ikke :D -A
  18. bobil

    Formel: optimalisert vrakplyndring

    Syntes dette var ett godt tiltak til de som ikke har funnet formelen enda, og prøver å lære seg det med vrak :) -A
  19. bobil

    Ryktebørsen

    Så hvorfor bryr du deg om det da? Alle vet jeg suger :P Så ser ikke problemet, adle meg heller (Y) -A
  20. bobil

    Ryktebørsen

    Get you facts straight! :O -A
Topp