Søkeresultater

  1. Topp 20 spillere

    En liste med vinnere: 1 KKire5 WIC Uten skills og tropper... 2 magic dude WIC Få som stopper han og han har fullført med stil. Mr. WIC 3 paalodin WIC Meget dyktig. Vanskelig/umulig å stoppe når han kjører på. Er også i ekstra godt humør siden Pool gjør det så bra for tiden :) 4 Oddybear...
  2. Tilbakemeldingstråd Tilbakemeldinger på oppdateringer

    Har en liten tilbakemelding å komme med. Under Daglige prestasjoner under Prestasjoner, står det på de ulike prestasjonene: Sist mottatt: dato. antall enheter. Burde ikke teksten "Sist mottatt" være byttet med "Rekord" eller noe annet? Føler "Sist mottatt" blir litt missvisende, når den...
  3. Intervju av Kkire 5

    Takk for hyggelige ord :) Ser flere av dere mener jeg var godt stacket i byene mine hele tiden, men det er nok ikke helt rett. Byene var stacket (4-5 def byer) når deres angrep kom, men de var som regel ganske tomme når angrepene ble sendt. Jeg har vært heldig med å få bygget en del større...
  4. Tw Champions kvartfinale

    Når stenger avstemningen?
  5. Tw Champions kvartfinale

    magic dude v Gullungen95 Capitan22 v Grim Reaper Valkyrie v tkdark2 xandor v black oups
  6. v1 champion

    Flott initativ! Hvilke kriterier følger du når du setter opp "kampene"? Går du kun etter poengnaboer? I så fall vil en av de som er rangert fra 32-64 komme til finalen, noen tanker rundt det?
  7. Nedtelling JPTG

    Det er ikke bare grått dere tar, så skal ikke påstå det, men de grå dominerer. Dersom jeg bruker Twstats som kilde, så har dere tatt 605 byer den siste uken. 80 av de fra tatt fra WIC, mens 525 byer var enten gråe eller via innadling i en eller annen form.
  8. Nedtelling JPTG

    Foreløpig har du rett, 42542 (+126) byer nå.
  9. 20/20 Klubben (NY)

    230:230 3/5: 240:240
  10. Ryktebørs

    Har du hørt et rykte om at Scar lar en stamme gå i oppløsning?? Jeg kan i så fall avkrefte det ryktet :)
  11. Topp 20 spillere

    Her var det skjedd en del det siste året. På tide med ny liste?
  12. Ryktebørs

    Ryktes at synkende motivasjon er alltid positivt, for noen...
Topp