Søkeresultater

  1. merken1995

    Why i did what i did

    Da kommer jeg med min fulle forklaring på hva jeg gjorde og hvorfor og alt det pisse der. Jeg, Benny og min 3. dual har nesten ikke gjort mye mer enn og lese hat mails, og masse rare meldinger fra folk som ikke har noe innsyn med saken osv. Først og fremst er det sant jeg hadde sakt meg enig...
  2. merken1995

    Beste spillere

    Dette går vel kanskje litt på tiden din på TW og ikke bare V10, men håper det går greit. Men jeg er ganske nysgjerrig, hvem er de spillerene du har likt best og spille med opp gjennom tidene osv, dere skjønner hva jeg mener. mine er ialfall Hallios, Hator Travian (usikker på åssen hu...
  3. merken1995

    God påske!

    God påske fra merken å TWR :p
  4. merken1995

    TWR

    Første gang vi velger å reklamere for oss selv her på forumet, men vi håper den blir sett. Vi holder til langs ytterste delen øst over av K45. Hva vi kan tilby dere? - En stamme av topklasse. - Hyggelig ledelse å hyggelige medlemmer. - Beskyttelse. - Å en bedre tid på TW. Hva vi...
  5. merken1995

    TBS søker erfarende spillere

    Vi i TBS søker nå flere spillere helst erfarende og rundt K 56, K 57 eller K 33. Vi har også disse stillingene åpne vis du beviser deg verdig: Diplomat: Skal du ha vis erfaring som diplomat og litt leder erfaring Rekrutør: Skal du kunne skrive Invitasjon til alle du inviterer...
  6. merken1995

    TRC søker medlemmer (aktive)

    Hei jeg er leder av den stolte stammen TRC:D og vi trenger flere medlemmer:) vis dere er intrisert og vere med så send en søknad til meg (merken1995) det er også noen viktige stillinger som er åpne som modeator,rekrutør og diplomat:eek: men vis dere vil ha den stillingen så skal søknaden vere...
Topp