Søkeresultater

  1. knallis

    Glitters Blogg

    jeg snoker jo litt rundt, og finner da forskjellige ting. slik som denne: http://glittergames.no/?p=2190 og hun må jo få lov til og spørre, og mene, det hun vil om -NB- som stamme. det er jo en ærlig sak det. men korthus? det er mulig ikke heisen når helt opp hos meg, men at en "freeloader"...
  2. knallis

    en ny verden ?????

    En varm bloddråpe dryppet langsomt fra bladet og ned på den mørke bakken. Knallis sto og hev etter pusten mens han holdt øksen i et krampeaktig grep. Og den umiskjennelige lukten av død bredte seg ut over skogbunnen. Kampen hadde vært kort, men voldsom. Knallis hadde beordret de to beste...
  3. knallis

    en ny verden ????

    Mens hesten gikk opp mot åsen og det mystiske blinket, tenkte han igjen på slutten av møtet. Maten var, som vanlig, av en utmerket kvalitet og det samme var vinen. Men selv om samtalen fløt uanstrengt over bordet, var det en uløst spenning der også. Mange sendte korte blikk mot Knallis over...
  4. knallis

    en ny verden???

    Knallis hadde satt seg på hesten og startet ridningen mot det merkelig blinket, som liksom kalte på ham. Han red sakte og tenksomt mot åsen. Han var såpass konsentrert om den lille blinkingen, at han ikke oppdaget at følget hadde kommet tilbake. «det var ingenting, herre» sa en av væpnerne...
  5. knallis

    en ny verden ??

    Skogen, som bestod av gamle bøketrær, hadde nettopp begynt å slippe til morgensolen. Den skar gjennom løvverket og begynte sin eldgamle kamp med morgendisen. Fuglene var oppe for og starte med den første jakten på insektene som solen hadde vekt opp fra sin dovne søvn, mens grevlingen som nå...
  6. knallis

    En ny verden?

    Regnet drysset ned. Et klamt, vått, kaldt og gjennomtrengende regn. Et slikt regn som gjorde hele skogen trist og uendelig våt. Et slikt regn som faller når noe spesielt nettopp har skjedd. Eller skal skje. Ved foten av en åskarm står en liten furuskog. Øynene blir på en måte dratt mot...
  7. knallis

    gratulerer BERM

    BERM er nå den største stammen i V5. og da er vel en hel haug med gratulasjoner på sin plass her.
  8. knallis

    Hvorfor er -NB- best.?? part 2.

    Okay, mine Grandiosa-spisende venner, her kommer en litt annen vinkel på hvorfor stammen fra Nord-vest trykker alle andre ned i støvlene. som dere sikkert er fullstendig klar over så kan man på TW-Stats se hvor mange medlemmer enhver stamme har, eller har hatt. og enda mer interesant, man kan...
  9. knallis

    hvorfor er -NB- best?

    Hvorfor er det -NB- som er den beste stammen på V5?? jo, mine venner, det skal jeg nå fortelle der. så puss brilleglassene og følg med på mitt enkle, men godt underbyggede, resonemang. en stamme adler så, så mange byer i løpet av den tiden som den eksisterer. i -NB- sitt tilfelle er det tallet...
  10. knallis

    IAP

    kunne vært morsomt og vite hvordan den enkelte spiller ser på IAP. er det en Ikke Angreps Pakt, d.v.s der man ikke angriper den stammen man har IAP med. men kan ellers gjøre som man vil. eller har man det som en Ikke Aggresjons Pakt. d.v.s der man heller ikke støtter en eventuell tredjepart...
  11. knallis

    Spioner på V5

    føler det er på tide med en slik tråd også. slik at dere ikke trenger og spamme ned andre tråder. min mening i dette med spioner er at de egentlig ikke gjør noen nytte for stammen som de spionerer for. såfremt de ikke kommer med spesifikk info om et nært forestående angrep. og det er egentlig...
  12. knallis

    mye kvinnelige spillere

    jeg har rattet litt rundt på profilene til et nett lite utvalg av spillere. og det som slår meg er at spillere som jeg var rimelig sikker på var av hankjønnet, fremstår som mer femi i V5. er det noen grunn til dette?? er det for og få et lite fortrinn i V5?? eller har de kommet i kontakt med...
  13. knallis

    fakeskript

    er dette lovlig i.h.t reglene?? bare lurer....
  14. knallis

    Knallis søker stamme

    heisann. når jeg nå sitter og titter på alt som foregår i V4 så kjenner jeg at jeg får litt lyst til og prøve meg der. men da er det jo viktig og finne seg en god stamme. med det så mener jeg en stamme som passer for meg. jeg er av den oppfattning at i en god stamme så er det plass for alle...
Topp