Søkeresultater

  1. chiltarc

    Stamme

    morn, søker en stamme v13. ligger i nordøst. har litt erfaring fra tidligere verdener, v3,5-6
  2. chiltarc

    Milepæler V-12

    Milepæler v12 Spiller: Byer: 2 byer: | Ski88 | Tørpo Tøstein Nerrigarde | Gullros 10 byer: | Tvutt| Guttakrutt |White star line 50 byer: | - - - 100 byer: | - - - 250 byer: | - - - 500 byer: | - - - Poeng: 10k: | Real Steel --Erdem --dominic purcell 100k: | - - - 500k: | - - - 1 mil: | -...
  3. chiltarc

    Chiltarc vurdere å skaffe en stamme

    Heisann v6. Gode gammle chill her. spiller under fakenick på denne verden, er ikke verdens største enda. Søker igrunn etter en stamme i k54 om noen vil ha aktiv kar med basic skills i stamma si så send meg en pm på forumet
  4. chiltarc

    Oversikt-Produksjon

    gidder ikke skrive noe langt og avansert. Bare jeg som irriterer meg over att det bare vise hva units som er i kø og ikke tiden? kunne vert noe enkelt som B for brakke-S for stall og V-for versted så produksjons tiden bak. er så kjedlig å gå innpå der. ser ahh nice alt er i kø. men vet...
  5. chiltarc

    Hvilken stamme er best (Stammene på rank 10)

    Tok bare topp 10 av topp 20 lista siden bunnen er litt mer ustabil en de som ligger på topp 10.
  6. chiltarc

    Forbedring av : "Angrip med samme tropper"

    Har seg jo slikt at man nå får se om en by du har farma har mer ressurser nå uten å klikke innpå rapporten :D Men er fortsatt en plage å gå innpå alle dem å "angrip med samme tropper" for å få henta siste rest. det jeg tenkte på var å evt legge inn en funksjon som gjør att man kan markere...
Topp