Søkeresultater

  1. Mr. Game And Watch

    Jato Link har blitt hacket

    Hallo! Til informasjon har forumkontoen min Jato Link blitt hacket. Alt kontoen foretar seg / har foretatt seg etter mandag 17. oktober 2016 er det noen andre enn meg som står bak. Ha et fint liv videre. Mvh Mr. Game and Watch / Jato Link
  2. Mr. Game And Watch

    Jeg gir meg

    Da var dagen jeg takker for meg omsider kommet. For litt over to uker siden la jeg inn oppsigelsen min som supermoderator og Wiki-admin. Begrunnelsen er at jeg ikke lenger har tid til å gjøre en god nok jobb som moderator, og jeg vil derfor slippe andre til. Jeg jobber deltid på Clas Ohlson, går...
  3. Mr. Game And Watch

    Hvis TW-folket fikk avgjøre valget...

    ... ville vi valgt?
  4. Mr. Game And Watch

    Testes Navneendrer for landsbyer

    Navn: Navneendrer for landsbyer Dato: 27.05.11 Link: Ny versjon av dette, som forespurt her. Forklaring: Dette scriptet gir en rekke muligheter til å effektivt endre navnet på alle byene man har. Når man trykker på scriptet vil man få opp en boks med alternativer. Velg ett av alternativene...
  5. Mr. Game And Watch

    Prisutdelinger

    z0mg visste det var noe vi hadde glemt!
  6. Mr. Game And Watch

    Testes Mass Recruit

    Navn: Mass Recruit (med bue) Dato: 03.04.11 (lagt ut 07.12.10 på .net) Link: http://forum.tribalwars.net/showpost.php?p=5615782&postcount=2 Forklaring: Et klassisk mass recruit script uten finurligheter. Fyll inn hvor mye tropper du vil ha i byen av hver type her...
  7. Mr. Game And Watch

    En sørgelig avgjørelse

    Jeg har, etter mye om-og-men kommet frem til at jeg skal slutte som spiller og bruke tiden min som moderator. Jeg har i den siste tiden brukt utrolig mye tid på TW, og jeg må rett og slett kutte ned. Når det går utover skolearbeid og privatliv vil jeg ikke lenger bruke tid her inne. TW er et...
  8. Mr. Game And Watch

    The Battle of k44

    brought to you by ladies and gentelmen! Ettersom kontinent 55 lenge har hatt sin egen tråd, ettersom k45 allerede er avgjort og ettersom k54 uansett beveger seg i slow motion har vi i VA bestemt oss for å kombinere en krigserklæring med en generell tråd om k44. Dette, meine...
  9. Mr. Game And Watch

    TWfarmreport

    Ladies and gents! Jeg har æren av å - på vegne av Bykenhulle - presentere TWfarmreport Bykenhulle og jeg har jobba en stund med å få TWFR til .no, og vi nærmer oss sluttfasen, så nå trenger vi hjelp av dere! Vi trenger at dere tester TWFR for oss, gir feedback og informerer om eventuelle...
  10. Mr. Game And Watch

    Besvart Preging av gullmynter i v7.0

    Jeg har fått inn en del rapporter om at massepreging av gullmynter i versjon 7.0 ikke er mulig, så jeg tenkte jeg kunne klare opp i misforståelsen og lage en kort forklaring på hvordan man gjør det her: Det var vel lett? :)
  11. Mr. Game And Watch

    v7 skype chat

    Jeg kjeder livet av meg, så jeg laga en skype chat for v7. Vet ikke hvor bra det blir (blir sikkert are spam og tull og tøys) menmen. Post skypenicks her, så skal jeg adde dere. Merci :)
  12. Mr. Game And Watch

    Topp 20 spillere

    Alle verdener trenger en "topp 20 spillere" liste :) Let the flaming begin!
  13. Mr. Game And Watch

    Speeden åpner igjen!

    Nå er speedrundene i gang igjen, og vi har så mye som 3 planlagte runder klare til å starte! Informasjon om disse rundene finner dere her. Vi kommer til å oversette informasjon om kommende speedrunder så fort vi har tid og mulighet til det :) Det er fortsatt ikke bestemt nøyaktig når Team...
  14. Mr. Game And Watch

    Landsbymerknadene v2.0

    Vi har nylig fått muligheten til å sette individuelle notater for hver by, og det er niiice, men hadde det vært mulig å få en popup-funksjon på kartet hvor merknadene for byen man holder musa over popper opp sammen med moralen, troppene, reiseavstand etc [premiumfunksjon]?
  15. Mr. Game And Watch

    Milepæler

    Spiller milepæler Landsbyer: 2 landsbyer: Gone Farming Estrow Heksa Me Gode Reflexa 5 landsbyer: Yoshi. Ruffiro Recovery 10 landsbyer: Estrow Yoshi. Zeanil 100 landsbyer: Ciao 200 landsbyer: 300 landsbyer: 500 landsbyer: Poeng: 1k:Ciao |...
  16. Mr. Game And Watch

    Hvor mange har DU farmet?

    Enkel og grei lek for de som måtte føle for å skryte over hvor mange ganger de har sendt ut tropper på farming. Og eventuelt hvor mye ressurser dere har fått inn. Så kan vi jo se hvem som har mest :) <-- hold musa over den der, så får man opp nøyaktig antall byer man har plyndret. <--...
  17. Mr. Game And Watch

    Steg for steg - oppstart

    step-by-step startup Her er en kort, helt enkel startup guide jeg skrev nå nettopp i anledning åpningen av v6 :) Jeg holder på å jobbe med en mye mer detaljert en, men den er ikke helt ferdig enda. PS: Gård, marked og varehus oppgraderes etter eget behov. Statue - 1 Jerngruve – 1...
  18. Mr. Game And Watch

    Dette forumet

    Det var vel Grimlock som først fikk den glupe ideen om å ha et eget underforum for guider, og det har vi nå fått. Hurra! Som navnet tilsier er dette underforumet for guider. Her kan alle legge ut guider om TW-relaterte ting. PS Her er det jeg som er sjef, bare så dere vet det :cool:
  19. Mr. Game And Watch

    Yoshi erklærer krig mot...

    ... L-13 Rett og slett fordi vi kjeder oss. Men vi sovna, så overraskelsesmomentet forsvant. Sier noe om hvor mye vi bryr oss om v5. Nuvel. Lykke til, L-13 :cool: Dette er en krig vi ikke forventer å vinne, men vi skal prøve å ha det litt gøy før vi sier takk for oss. Let the axes do the...
  20. Mr. Game And Watch

    Kunsten å snipe - guide

    kunsten å snipe Da var det klart for en ny liten stooor(!) guide fra meg :) Siden jeg allerede har lært dere en enklere måte å sende raske adelstog på, tenkte jeg vi skulle kikke nærmere på sniping. Kjekt å kunne forsvare seg mot gode tog også! (Noen kan nok dette fra før av, men ikke alle)...
Topp