Søkeresultater

  1. BNP vs RA

    Legger ut en liten stat på RA og BNP. Side 1: Stammer: BNP Side 2: Stammer: RA Timeframe: Forrige uke total erobringer: Side 1: 621 Side 2: 43 Forskjell: 578 Totalt erobret av motsatt side: Side 1: 47 Side 2: 3 Forskjell: 44 Poeng beregnet av den totale...
  2. Ønsker min konto Mosa tilbake

    Hei Håper å nå frem her med ønske om å få tilbake min originale konto Mosa, jeg ga den ifra meg på V5 til noen kjente som ønsket å spille videre mens jeg var møkka lei, jeg var så dum at jeg lot dem skifte e-post adresse og dermed mistet kontrollen på kontoen, men lite ante jeg da at jeg...
  3. AriCa vs Elite

    Hmmm, er det noe som er i ferd med å skje:) Side 1: Tribes: AriCa Players: Side 2: Tribes: Elite Players: Timeframe: Siste 48 timer total erobringer: Side 1: 132 Side 2: 87 Forskjell: 45 Totalt erobret av motsatt side: Side 1: 22 Side 2: 4 Forskjell: 18...
  4. Elite = ærlig spill????

    Jeg blir stadig forundret over mester hjernene i Elite over hvordan de sloss/spiller spillet. Egentlig er de noen mestere i å drive med propaganda og være intrigemakere, noe som igjen skremmer andre spillere.. Ser da hva som skjer i K53. Skulle ønske de heller kunne tatt en skikkelig krig...
Topp