Søkeresultater

  1. Dr.Killer

    Masserekruterings script til HP..

    Hallo folkens.. Er det noen som har masserekruterings script som funker til Hp???
  2. Dr.Killer

    Besvart rekruteringsscripet

    Jeg har problemer med rekruteringsscripet.. Jeg får ikke brukt det.. Det kommer ikke opp antall tropper i byene når jeg trykker på scriptet.. Har prøvd både i Opera og Firefox.. Hva er galt?? Dr.Killer
  3. Dr.Killer

    Besvart Premiumpoeng

    Lurte på om det går ann å bruke Paysafecard til å kjøpe opp premiumpoeng?? Man får mere for pengene ved å bruke det i forhold til feks Wallie-Card.. Dr.Killer
  4. Dr.Killer

    Besvart verktøylinjen

    Er det noen som har prøvd verktøylinjen her?? Og har en link til den?? Jeg vil prøve den.. Dr.Killer
  5. Dr.Killer

    Besvart Priser på premium

    Lurte bare på hvorfor det er så dyrt med premim på .no med sms???? På http://zz1.beta.tribalwars.net koster 160 poeng 20 kr.. Men på .No får du kun 60 poeng for 20 kr.. Dr.Killer
  6. Dr.Killer

    Besvart Kan ikke se tider på produksjoner

    Jeg kan ikke se på byoversikten hvor lang tid det er i feks troppeproduksjonen eller oppgraderingen av bygninger.. Kan heller ikke se når lageret er fulit. Det gjelder v1,v2, v3 men jeg kan se det på v5.. Hva er det som er galt og er det slik hos andre også??
  7. Dr.Killer

    Besvart Spendon kort

    Har kjøpt et Spendon, men jeg får ikke det til å funke her. Kan noen forklare hvordan man skal gjøre det????
Topp