Søkeresultater

  1. screto

    Gratulerer!

    Her er de 35 som kom med på TribalwarsMasters! :-D Rank Name Tribe Points Villages 1 Dr. TUS.no Sexy 13.900 4 2 Fireosb.no Honkie 13.192 4 3 TrAnxZ.no TrAnxZ 10.851 5 4 Jeeey.no Whsose 10.593 3 5 Bautasen.no NULL 10.289 3 6 Dagi.no dagi 10.155 3 7 Melkesjokolade.no NULL 10.034 4 8...
  2. screto

    Besvart Tw Stats - Upassende reklame?

    Ja.. Jeg bare lurer på en ting.. :p Noen som ser noe litt sånn spesielt med twstats her..? Veldig kult med filipinsk dating side på Twstats.. :D Og ja, spørsmålet mitt var hvorfor er det slike ting på twstats.. ? ^^
  3. screto

    OMG

    Hihi! :D
  4. screto

    Joine Mordi?

    Hei alle sammen! :) Vi i Mordi ønsker flere spillere i utkanten av øst til å være med å ta ned K|M|H! :) Vi har en bra statistikk mot dem og vi har en erfaren ledelse :) Ta kontakt via post på v4 hvis du er interessert :p (Send til Screto) MvH Leder og grunnlegger for Mordi! <3
  5. screto

    Mordi vs. K|M|H

    Ja, da har vi kule spillere i Mordi erklært krig mot K|M|H! Vi skal gjøre alt i vår makt til å adle alle som en! Slik som dere kan se på våre stats allerede så er vi godt i gang :-) Side 1: Tribes: Mordi Side 2: Tribes: K|M|H Timeframe: Siste måned Totalt erobret av motsatt side...
  6. screto

    E=mc²

    Ja, da vil jeg si hvordan E=mc² styres her på v5. Helt i begynnelsen synes jeg at det gikk helt ok i E=mc², men så begynte krigen for fullt og folk ba om støtte og Kv. Jeg tok da tak i at Osvalda hadde 2 innkommende adelstog og jeg ble Kv, jeg var hos mine besteforeldre med crappy internett men...
  7. screto

    Bignings Script

    Hei, er det en mulighet for at det kan komme et bygnings script sånn at vi slipper og bygge opp byene selv? Hilsen Screto.
Topp