Søkeresultater

  1. heinze96

    Ryktebørs

    Ryktes at innstillingene kommer i løpet av kort tid :).
  2. heinze96

    Faktabørs

    Fakta er at vi ikke har fått sett innstillingene enda :(.
  3. heinze96

    Besvart Har vi ytringsfrihet på dette forumet?

    Det spørsmålet stiller jeg meg selv, når modsene velger å dele ut infrections til alle som sier at de er i mot alle disse dretafunksjonene. Medlemene av teamet sier selv at de er i mot det, og da mener jeg de burde se hvilken kamp vi kjemper! Og hvorfor i alle dager skal de få lov å gjøre dette...
  4. heinze96

    Faktabørs

    Her poster du fakta om HP10! :-)
  5. heinze96

    Ryktebørs

    Alle rykter om HP10 skal her! :-)
  6. heinze96

    Speed til .no

    Ja, nå tenker dere, "Hvorfor gidde å skrive ny tråd om dette?". Men jeg har tenkt litt over hvordan vi faktisk kan få en norsk speedserver? :eeek:. For dere husker HP7(eller de alle fleste husker den). Det var jo nesten en speedserver og hvor mye pp ble det svidd av der? Jo, MYE. Det viser bare...
  7. heinze96

    5 år med tw!

    Ja, da er det 5 år (3 timer og 9 minutter) siden jeg logget inn på tw for 1. gang. Jeg startet med v2. Årene etter har gått utrolig fort og man leter stadig etter utveier fra spillet, men som oftest ender det uten hell, sånn har jeg hatt det et par ganger :P. Hvordan fant jeg fram til tw...
  8. heinze96

    Selvoppdaterende kart

  9. heinze96

    Besvart Vinnerkrav for V14

    God dag, Nå har det gått litt over et halvt år av v14 og verden har blitt steng for nye spillere. Er det ikke da på tide å annonsere vinnerkravet(ene)?.
  10. heinze96

    Faktabørs

    Fakta er at dette kan bil en gøy runde, med mange utfordringer :-)
  11. heinze96

    Ryktebørs

    Ryktes 100 adels i togene:rolleyes:
  12. heinze96

    Besvart Har tw skutt seg selv i foten, igjen?

    Hei, jeg ser nå at man kan bruke facebook til å logge seg inn på tribalwars med. :hmm: Nye regler som ikke er oppdatert, eller er det for å få mer reklame? "Ola Normann har begynt å spille Tribalwars". Jeg ønsker et konkret svar som faktisk svarer på dette.
  13. heinze96

    Selvoppdaterende kart

  14. heinze96

    Besvart Hvem vant konkurransene før sommeren?

    Hei, jeg kom til å tenke på noe. Før sommeren var det noen konkuranser her på forumet, men hvorvidt jeg kan se er det ingen vinner?
  15. heinze96

    Faktabørs

    Fakta er at jeg hadde rett i ryktebørsen :)
  16. heinze96

    Ryktebørs

    Ryktes at hp7 er like rundt hjørnet :)
  17. heinze96

    Fikset Støttesmiley på forumet

    Hei, Når jeg leste gjennom denne tråden kom jeg til å tenke at en smiley noe ala :off topic: og :hjelp: kunne vært noe å ha. I stedet for "off topic" og "hjelp", skal det stå "Støttes!". Dette er da for tråden som dette og til den jeg refererte til. Mulig det er litt dårlig forklart, men...
  18. heinze96

    Besvart Premie V12

    Hei og god 17. mai! Nå som V12 er avsluttet lurte jeg litt på hva premiene vil værem i og med at dette var en flagg verden. Så blir det premiumpoeng, som vanlig, eller blir det flagg?
  19. heinze96

    Duplikat Rambukk i FA

    Irriterer du deg også av barbarene som får mur og du mister lk? Du er ikke aleine om det. Jeg vil derfor foreslå at rambukken også skal bli en enhet i FA. Dette vil gjøre det enklere å knuse murene, uten å måtte gå manualt inn på rapporten, klikke på byen og sende i vei rambukkene.
  20. heinze96

    Besvart Hvorfor får jeg ikke bruke lk i C farmingen på V14?

    Hei, Har derevt å speidet de nermeste gråbyene i dag, slik at jeg kunne benytte meg av C knappen i FA. Når jeg nå har gått inn i FA for å farme, går det ikke. Det er ganske merkelig fordi det ikke er mur i byene. Derimot med spyd,sverd,øks og pala funker. Kan noen fortelle meg hva som har...
Topp