Søkeresultater

  1. nicehunter

    Faktabørsen

    ja jeg beklager at jeg har et liv og en jobb og ikke kan sitte forand en pc som en inntørket sviske hele dagen :(
  2. nicehunter

    Faktabørsen

    Så jeg skal ta på meg skylden for noe jeg ikke har gjort? Okay kan gjerne gjør det om det får deg til å sove bedre om nettene.
  3. nicehunter

    Faktabørsen

    Frapa var jo personen som var på når nuksne blei sendt uten ram og katas -_- hadde det vært meg hadde jeg tatt på meg skylden for det ja men nå er det slik at jeg ikke var på, Tok også opp det med frapa ^^
  4. nicehunter

    Faktabørsen

    vær så snill og forklar meg er lytter øre. Viss du kan snipe uten og fysisk være på kontoen skal jeg gi deg full cred for det men jeg kan ikke. og du leser mellom fingeren stacker siden jeg ikke ser vitsen med at off troppene dine skal overleve når det kan taes ut. og har endå ikke sett vits...
  5. nicehunter

    Faktabørsen

    Hvordan kan jeg snipe når jeg ikke er på?
  6. nicehunter

    Faktabørsen

    Hvordan er det i rest my case? Har fysisk bevis på at jeg ikke har vært på når dere sendte tog så for meg går det fint liksom
  7. nicehunter

    Faktabørsen

    Er ikke merkelig når jeg ikke er på frapa var på for den ene byen ja men JEG personlig var ikke på. frapa derimot sa han ikke hadde tid til å snipe og sendte def som ikke holdt tho :/
  8. nicehunter

    Faktabørsen

    Hvorfor snipe når man har def til å ta det ut? Jeg skal heller snipe om det er nødvendig.
  9. nicehunter

    Faktabørsen

    Fakta er at jeg er skuffet over at det ikke kom flere fulle nukes mot zenyata main :(
  10. nicehunter

    Faktabørsen

    Når fikk folk lov å ha egne meninger?
  11. nicehunter

    En stor takk til CM

    Igjen isterer megh selv ''Hvorfor tenkte jeg ikke på det? Eller jo jeg gjorde det tror du missforsto poenget midt her ^^'' når det kommer til at det er flere folk der. Var virkelig ikke poenget midt at det bodde flere folk i di landene.
  12. nicehunter

    En stor takk til CM

    Hvorfor tenkte jeg ikke på det? Eller jo jeg gjorde det tror du missforsto poenget midt her ^^
  13. nicehunter

    En stor takk til CM

    Vurderer å slutte helt på No. Grunnet alt dette tullet. CM som jobber mot oss samt et support team jeg knapt har sett. Bare for å toppe det så faller kvaliteten på TW rett ned i dass med færre spillere og at alle som søker på tribalwars.com førest direkte til TW2 noe som igjen gjør at færre...
  14. nicehunter

    Faktabørsen

    ja du drepte 1500 øks og 900 lk samt 200 ram fra meg :( Savner det bare så du vet det. (snipe)
  15. nicehunter

    Faktabørsen

    Han sluttet når han gikk fra virus til BBZ
  16. nicehunter

    Faktabørsen

    nå skal sant sies at jeg snipet med off og tapte så og si all offet i den byen :( Så #prayformytroops
  17. nicehunter

    Faktabørsen

    #lanuksnestå
  18. nicehunter

    Faktabørsen

    fungert bra til nå? Har til og med adlet færre gråbyer en 90% av verden ^^ Med mine utrolige 4 gråbyer :P så mine off tropper hviler ikke så mye :D
  19. nicehunter

    Faktabørsen

    Er det ikke det jeg har gjort? Har jo bare def jo :D
  20. nicehunter

    Faktabørsen

    Føler med BBZ der altså.
Topp