Søkeresultater

  1. nicehunter

    Rate spilleren over

    Tenker det er greit å få i gang denne tråden :) Dere kan bruke denne som mal: Poeng: Kommentar (?/10) Plassering: Kommentar (?/10) Farming: Kommentar (?/10) OD Kommentar (?/10) Stamme: Kommentar (?/10) Rykte: Kommentar (?/10) Totalt: (?/60) Tror alle vet hvordan denne fungere. Men kort...
  2. nicehunter

    TW champion Finale v 29

    Da var vi klar for finalen i TW champion V 29 finalistene er. Black magic VS radisson Lykke til og måtte den beste vinne. Avstemming avsluttes 25/03/2017 kl 17:00
  3. nicehunter

    Semifinale i TW-champion v 29

    Her er semifinalen i TW champion v 29 Regner med alle vet hvordan man stemmer nå. Viss ikke se på en av det tidligere rundene. Black magic VS etriuss14 Don Jon VS radisson
  4. nicehunter

    Om kamp Kvartfinale TW-champion v 29

    Omkamp i kvartfinalen også. Black magic vs the road of forgiveness Avstemmingen vil bli avsluttet den 12/03/2017 kl 22:00
  5. nicehunter

    Kvartfinalen i TW-champion v 29

    Dere stemmer med og markere den du vil ha videre slik F.eks Belgia vs San Mariono Black magic vs the road of forgiveness -Nikkox vs Don Jon -Coller vs etriuss14 Madsebby vs radisson Lykke til og måtte den beste gå videre til semifinalen. Avstemming varer til den 11/03/2017 kl 16:00
  6. nicehunter

    16 dels i TW-champion v 29

    Man stemmer på samme måte som i 64 dels og 32 dels. man markere den man stamme på slik F.eks Spania vs San marino the road of forgiveness vs AwZuum Nebula vs radisson Black Magic vs vaffelmann Zara vs etriuss14 Mr.Martin vs Madsebby -Coller vs GONZALEZ13 -Nikkox vs Fett Krul vs Don Jon...
  7. nicehunter

    Omkamp 32 dels TW-champion v 29

    Omkamp mellom grunnmuren og fett. Gi deres stemme fett vs grunnmuren Denne avstemmingen avsluttes imorgen kl 21:00
  8. nicehunter

    Topp 10 stammer

    Her kan folk lage en topp 10 stamme liste.
  9. nicehunter

    Topp 10 spillere

    Her kan folk lage en topp 10-20 eller 25 liste av spillere.
  10. nicehunter

    Videoblogg

    Her kan folk lage morsomme bombay videoer. Som man kan legge ut her som en liten propaganda post ^^ Begynner med en dårlig en jeg ^^ https://www.grapheine.com/bombaytv/designer-en-cf6419eeb7c74df5a074b1b411fc242c.html
  11. nicehunter

    Spørsmålsrunde

    Dette er veldig enkelt. En person stiller et spørsmål og neste mann svarer på spørsmålet samt stiller et nytt spørsmål til nestemann etter der igjen. Hvor lenge vil nice holde rank 1?
  12. nicehunter

    Faktabørsen

    Sander er en kødd. Til andre nyheter. Er faktabørsen oppe
  13. nicehunter

    Diskusjons tråd for TW-champion v 29

    Her kan vi diskutere TW-champion osv slik at avstemmings posten får være i fred fra spam :)
  14. nicehunter

    Verdens forslag

    Jeg ser at både v 29 og 30 (som jeg kjenner til) Er begge dominanse verdner. Hadde det vært mulig og få en verden der man trenger skatter for å vinne. Slik som v 13 var F.eks? Dette er en gøyere måte og spille på evt king of the hill (funker kanskje bedre på hp) Men hadde vært noe og prøve...
  15. nicehunter

    32-dels TW champion

    Reglene er det samme som på TW champion 64-dels man stemmer med og velge den du mener hadde vunnet en fair fight mellom det 2 som møter hverandre. Man stemmer med og markere den du mener hadde vunnet slik Tyskland vs San marino Her er motstanderne lykke til alle sammen og måtte den beste...
  16. nicehunter

    Support

    Hey jeg lurer på om flere en meg har hatt problemer med respons tid fra support? Åpenbart sånn jeg ser det er det et problem er nå over 30 timer uten svar. På en veldig alvorlig sak nemlig hacking. Jeg sendte inn all info jeg hadde til rådighet og allikevel har ikke support svart meg tilbake...
  17. nicehunter

    64-dels i TW champion v 29

    Dette er TW-champion v 29 Det funker slik man avgir sin stemme med og fete opp skriften slik Norge- San marino Den du feter opp er den du tror hadde vunnet mellom disse 2 :) Morten The Greater-Jonny98 Carl-Frederick-Sau1 Madsern-sondee heskey-Lord mikkemus Tom50--Coller -john--Nikkox...
  18. nicehunter

    Videoblogg

    Her kan folk lage bombay vidoer som dem kan legge ut. https://www.grapheine.com/bombaytv/art-en-1b610100619ad27468d1a917ae6766f9.html Er År og dag siden jeg har lagd en slik. Men her er det bare og bruke fantasien sin (min fantasi er dårlig)
  19. nicehunter

    TW-Champion

    Det er kanskje endå litt tidelig for TW-Champion. Men sånn verden ser ut nå. Begynner vi vel sakte men sikkert og ende oss lategame. Så Jeg lurer på hva folk tenker ang en TW-champion? Det som deltar er topp 64 ^^ Om du ikke vet hva TW-champion er det lett. Man har 2 Kontoer opp mot...
  20. nicehunter

    Topp 10 spillere

    navn: -Coller rank 1 stamme: Sense Her sitter Kristian og Herman. Herman er en kar fra Bærum med mye penger (som dere sikkert alt kan se IG) og som bare vil vinne og være best. Ellers er det den første kontoen til 2 byer og 10k poeng og se ut til å vokse greit. Det meste det har farmet på 1...
Topp