Søkeresultater

  1. Kva skjer med sr?

    SR prøvde seg på gamlestammen min, og svei av ganske mange nukes der ja. Men slik går det når man prøver seg på dem som prioriterer deffstyrker..
  2. Topp 20 OD

    Er artig at SR fortsatt waster nuke på nuke, mens Kaos står som et fjell og rister dem av seg.. ;)
  3. Ny topp-20 for stammer

    Skammer meg faktisk over at jeg var med den gjengen :mad:
  4. Til ingos - SR

    Sikkert, men han vil miste neste også. Og neste. Og neste...
  5. Til ingos - SR

    Gjorde det vondt da du mista nuken din? :cool:
  6. The Last Fight of Sharpy1 <3

    Betyr dette at Sharpy1 endelig slutter? Dere skriker og bærer på dere i øst og vest og hyller fyren som om dere var en gjeng guttegutter. Skal bli bra at det roer seg ned, med mindre skinkerytterne finner noen andre de kan slikke oppi rompa ;)
  7. BB-kode for rapporter i internt forum

    Jepp, var det jeg trodde, men får opp "ingen rapport". Så noe er galt..
  8. BB-kode for rapporter i internt forum

    Hvordan fungerer dritten?
  9. Gråbyadling

    Døh, adling av bonusbyer er ikke det samme som å adle barbarbyer. Kanskje det er feil å kalle det "gråbyadling", men adling av barbarbyer er rett og slett lavt. Bonusbyer er til for å adles, barbarbyer er til for å farmes.
  10. Gråbyadling

    Egentlig så har jeg bare en ting å si om store stammer som adler gråbyer (som ikke er bonusbyer): (_/_) (_|_) (_\_) (_|_) (_o_)
  11. Gråbyadling

    Well, når man starter adling av en person, og han restarter midt i adlingen, så fortsetter man bare, da er det ikke en gråby, men rødgrå :P hehe
  12. Gråbyadling

    Vel, når de ikke klarer å adle vanlige byer, jmf hansyboi's tarvelige forsøk, så er det ikke rart at dem synker så lavt..
  13. Brus er godt

    Dette er jo rene Hotell Cæsar... Sikkert underholdende for noen, men jeg fatter ikke denne persondyrkelsen som foregår her inne...
  14. Frykt Verdens Skaper

    Vinne ;) I travian kåres det en vinner, altså første som bygger et world-wonder. Savner endgame og natarer her i TW...
  15. Frykt Verdens Skaper

    hmm, jeg vil til travian igjen, her er det jo ingen endgame, bare samme dølle greia dag ut og dag inn.. Nuke, adle, deffe, nuke, adle, deffe...
  16. Frykt Verdens Skaper

    Håper dere er sikre på deres egen legning... Dette begynner å bli bra homoerotisk :p
  17. Ny topp-20 for stammer

    Topp 20 adla byer Fra de siste 7 dagene Rang Stamme Erobret 1 BoS 119 2 BoS* 69 3 Action 57 4 VE-E 53 5 HZ 51 6 -=SR=- 44 7 Yakuza 42 8 Ghetto 36 9 R.ART 35 10 TDH 32 11 32 12 Rebels 32 13 ~VK~ 30 14 KMH 30 15 UNI 29 16 H-Ks 29 17 CHAOS 27 18 PALS 26 19 LnD 23 20 H-KJ 22...
  18. Ny topp-20 for stammer

    Nå har vi også fortsatt en del spillere med bare én by, og en god del spillere som har under 10k i poeng, og de er jo med på å "trekke ned" i forhold til de andre store stammene. Så egentlig innvirker alle medlemmene på poengene våre :)
  19. Ny topp-20 for stammer

    Det har ikke vært så mye rekruttering nei. Det blir for trangt på kontinentet til at det er hensiktsmessig med flere spillere inn. Store spillere som ligger OK til i forhold til de som ligger på vippen ut hos oss blir muligens vurdert, men det skal rimelig tungtveiende argumenter til for å få...
Topp