Søkeresultater

  1. kenn93x

    Innogames, vinneren av V24

    Tiden var inne for et comeback til det spillet jeg kasta bort uendelig mange timer på tilbake i 2008-2010. Alt føltes riktig etter å ha fikset grafikken på landsbyen/kartet tilbake til det gamle. This is it, tenkte jeg, før jeg bega meg ut på nye eventyr, som ville bringe mange nye morsomme...
  2. kenn93x

    Verden 3

    Det er dags for litt mimrestund.. Flere som husker igjen denne? :D
  3. kenn93x

    1881

    Gå på 1881 Søk på enten Erna Solberg eller Jens Stoltenberg. ^__^
  4. kenn93x

    Rome II

    Flere som gleder seg? Dette blir nais! =)
  5. kenn93x

    Tribalwars eliminering!

    Jeg snoka litt rundt på forumene for ideer etter noen nye konkurranser/tråder vi kan fyre i gang med, sånn at aktivitetsnivået kanskje kan gå litt opp. Etter mye om og men så fant jeg endelig noe som kanskje kan virke interessant. I første omgang så tar jeg utgangspunkt i topp 20. Det...
  6. kenn93x

    Besvart V15, innstillinger og annonsering

    Hei. Jeg har ikke sett noen diskusjonstråd, som blir opprettet i samband med diskusjoner og forventninger rundt V15, så jeg antar at denne tråden vil inkludere litt av det også (evnt flytte den fra spørsmål seksjonen). Av ren nysjerrighet - hva er det egentlig du, Dakapo, og Innogames...
  7. kenn93x

    Settlers 7: Paths to a kingdom

    Heisann. Av ren nysjerrighet.. Noen som spiller dette spillet? Er en stor fan av settlers serien, selv om de siste spillene har vært so-so (untatt 6'ern, likte den meget godt). Gi en lyd :).
  8. kenn93x

    Diskusjon Reklamering for V14

    Hei. Jeg, som sikkert mange andre, har bemerket et veldig stort tap i spillere i løpet av de siste årene. Hva som er årsaken til dette er ikke godt og si, faktisk, så tror jeg ikke at vi klarer å finne et skikkelig svar på det.. Det jeg også syns er litt trist er at TW.no ikke er flinke nok...
  9. kenn93x

    Aldri rot i gammel mail

    Hay. I dag så fant jeg ut at jeg at jeg skulle se over hotmailene jeg hadde, muligens finne noe som ville være relevant for det jeg jobber med for tiden. Uheldigvis stumpla jeg over en gammel oppgåve jeg hadde back in 2007/08. Syns det bare var så komisk at jeg slenger det ut på forumet...
  10. kenn93x

    V13 Prisutdelinger

    Jeg såg at Redswan hadde noe av samme ting på V12, og tenkte at d kanskje ville slå ann på V13 også. Det er jo spennendes og se hvilke forventninger og meninger folk har nå ifh til senere i spillet, og hvordan det utvikler seg. Er et fattig forsøk på og få i gang litt mer skikkelige tråder. Nei...
  11. kenn93x

    Strategispill (Old classy ones!)

    Heisann! Nå har det seg sånn at jeg har blitt rammet av en alvorlig spillefeber. Sist gang så endte det med store forsamlinger av folk som spilte Age Of Empires II. Dessverre så er det ikke mange igjen av de som vil spille Age of Empires II, jeg velger og legge skylden på Grimlock og hans...
  12. kenn93x

    20/20 Klubben (NY)

    Heisann, peiser opp en ny liste etter at denne ikke ble oppdatert. 20:20 Klubben : Sikki 30:30 Klubben : badtaste IgStar Ørneklo Valkyrie 40:40 Klubben : Jarl Folder Kevlar 50:50 Klubben : NAB alvorligekonsekvenser Coolekisen 60:60 Klubben : Lloyd Banks...
  13. kenn93x

    Riket ved veiens ende

    Hei folkens! Da ønsker jeg (Kenneth) og informere om at jeg (som en av de siste oppr eierene av LuriFAXXX) slutter på kontoen. Ikke på grunn av stress fra fienden (har atm 5 inc, 3 fra scoutyy (lol) og 2 fra Helga), men på grunn av at sommeren nærmer seg, og det er snart bare 1 mnd til at jeg...
  14. kenn93x

    V10 - realiteten

    Hai folkens.. Ser at vi har et akutt behov for flere, skikkelige PnP poster. Skal gjøre et halvhjertet forsøk her, så håper jeg at vi får kjørt i gang noen skikkelige diskusjoner som ligger på et litt høyere nivå enn det vi har sett så langt (dvs ikke noe mer pewpew, Sindick :* ). Som jeg...
  15. kenn93x

    Viking rekruterer!

    Heisann alle V1 spillere. Høsten er over oss, og sommeren har tatt langhelg. Vinteren klør i fingrene etter og legge dalene våre hvite, mens TW spillerene gjør det dem er best til.. Sitter inne, helst foran peisen med datamaskinen plassert godt på fanget, og kjører på med tropper, koseprat og...
  16. kenn93x

    1 ...2....3..... Strike!

    Hola hola For og ta den korte delen så er dette en rolig presentasjon av min tilbakekomst til tribalwars. Om du har noe fælt imot meg, og er BOL/RNG'er , ikke fortsett å les (egen risiko, ring 1227.com for krisehjelp). HVOR har du vært? Det var rundt november i fjor jeg sluttet...
  17. kenn93x

    The Endless war returns

    Ja, da var jeg back i stolen min. Følte for og skrive litt rusk om noen strategispill igjen, så får håpe du liker denne her også. Som dere vet har jeg stor entusiasme ovenfor strategispill, da med tanken på Settlers, Stronghold og ikke minst vårt TW. Denne gangen handlet det ikke om noen av...
  18. kenn93x

    Settlers III Returns to life

    The Settlers III Sikker på at det ikke er mange her inne som har hørt om settlers før. Settlers er et veldig fasinerende spill som så klart er av min yndlingssjanger, strategi. Settlers har mange ulike spill, helt fra settlers 1 til settlers 6 som har ulike expansions packs. Jeg vil ikke gå...
  19. kenn93x

    Tah Norwegian Strikers...

    Japps, da får jeg starte en ny kjedelig topic her på det enda kjedeligere forumet som anngår off topic. Er kjent for og dra med meg folk fra TW med på mange rare multiplayer games, og denne gangen skal vise seg og ikke være noe unntak. Sist var det Age Of Empires 2, som jeg tror mesteparten...
  20. kenn93x

    Hey - Min tid på V1

    Heisann V1 forumlesere (om det fremdeles er flere^^). Sommeren er nettop ferdig, og skulen tar mye av tiden min RL samt mange nye ting som hender, noe som jeg helst ikke vil gå glipp av i mitt RL liv. Jeg er nå 15 år (strax 16), og vil ha med så mange gode minner fra ungdomstiden som bare...
Topp