Søkeresultater

  1. Krigs Erklering til RNG & Noobs

    Hvor har du fått dette sludderet ifra? Kan umulig være noen pålitelig kilde... Er fristende å spille når det er ett så veldekket koldtbord på v1 :D men jeg lar den ballen ligge død...
  2. Ryktebørs

    Vet ikke om jeg skal le eller gråte over den lave takhøyden som er her. Men sjokkert er jeg ikke... Ryktes at gråbyene i IB land får nye eiere :eek:
  3. 1 ...2....3..... Strike!

    Ønsker deg herved "hjertelig" velkommen tilbake i nabolaget. På tide at lyset ble tent borti der :P skal da vel få revet mer hos deg etterhvert kennyboy ;) Regner med at grillen er klar snart?
  4. Wohoo :d

    Min due, kom å vær sola mi igjen :D
  5. RNG.. En stamme med 5-6 spillere?

    Vet ikke helt hvor du har vondt MD men vondt det har du hvertfall. Makan til oppmerksomhetsyke unge har jeg faktisk ikke vært borti. Om du er så mye bedre enn fjøsnissene fra RNG, hvorfor har ikke du overkjørt de som ligg rundt deg? Du påstår jo at de er så lette å ta, da burde du jo ha eid hele...
  6. BGM75 - Leder, støttespiller og stratèg

    Fint intervju, på tide at vi ble kjent med deg Bgm75 ;)
  7. Da må jeg sjekke... *lete lete lete* :P

    Da må jeg sjekke... *lete lete lete* :P
  8. Savner deg gås......

    Savner deg gås......
  9. Spooooooooked

    Joda, ønsker deg lykke til ;) kos deg.....
  10. Dagens fakta

    Hvem som gikk til krig mot hvem først kan vi diskutere i både øst og vest til en av oss blir blå. Mulig at jeg er en smule treg og ikke skjønner meg på politikk (hvertfall den IB fører) men dere erklærte da krig og ga oss en slags uke for å forberede oss, er ingen vits å vente til dere angriper...
  11. Farvel kjente og ukjente...

    Joda, gleder meg allerede ;)
  12. Farvel kjente og ukjente...

    Jauda, bare hyggelig det vet du! :P
  13. Farvel kjente og ukjente...

    Hei alle sammen.. Som dere sikkert skjønner er dette også en avskjedspost (en blandt mange i det siste), og desverre nokså trist nyhet for "noen" her inne. Det er med "tungt hjerte og klump i halsen" at jeg da må si at jeg offesielt legger inn årene. Jeg orker rett og slett ikke mer og TW tar...
  14. Rekrutteringsvideo :)

    Takk skal dere ha for noen morsomme innslag. Må innrømme at jeg lo litt når jeg så de :D
  15. Bol presenterer...

    Har ikke glemt det faktum at du prøvde å lure meg :mad: Tom by du lissom :)
  16. Små og STORE bragder - Jeg vil ha din!

    Har vært med å spille en stund, så har det naturligvis blitt noen operasjoner i løpet av tiden. Men det jeg husker mest og er mest fornøyd med må være da jeg og ett par til planla ett lite innhugg i TMR(Tror de het det da) på selveste "Gaza" Der de aldri hadde stått stille! Det ble...
  17. Bol presenterer...

    Vel var faktisk ikke tilstededa så jeg husker ikke. Men takker allikevel
  18. Bol presenterer...

    Cx-men som er grunnlaget for hele bol’s eksistens og lederskap ble startet for ett år siden i dag. I annledning vår 1 års dag har BOL og BOL-D valgt å forene sine styrker under et tak.. I og med at det er bursdagsfeiring, vil vi også forsøke på best mulig vis, og oppsummere vår tid på v1. Alt...
Topp