Søkeresultater

  1. Faktabørs

    Det er sant, en handling utført i sinne på grunn av deres frekkheter. At den ble adlet, har blitt klarert med oss før.
  2. Faktabørs

    la oss gå inn på disse grunnene deres. - Det oppstod 2 adlinger av SaD-spillere under alliansen. bedre grunn en farmeadling. - Sultne på seier? helt grei grunn - Så vidt jeg vet, så er den eneste informasjonen av claims som er utgitt, claimen på SaD-spillere. - Spionasjen gikk begge...
  3. Ryktebørs

    Sant nok :)
  4. Ryktebørs

    Ryktes at ryktebørsen misbrukes og rykter avkreftes og bekreftes som de selv vil! ;p
  5. Verden avsluttes fort?

    Jaokei, har ikke fulgt med på 8 og 9 :) Nye verdner åpnes så og si raskere enn verdener stenges, har jeg inntrykk av. Det er fult mulig at jeg tar feil. Husker bare tilbake til da jeg startet med TW, da var det maks 3 verdener. De verdenene var kjempestore, og det var en fryd å spille. Nå som...
  6. Verden avsluttes fort?

    Du har helt klart ett godt poeng her. Verdener startes opp i hytt og pine, andre avsluttes. Spillerantallet blir spredt og det blir mindre motstand pr. verden. Litt synd å tenke på egentlig, for jeg vil heller jobbe mange måneder med en konto, enn å starte ny konto hvert halvår... ;s Jeg...
  7. Verden avsluttes fort?

    Er det bare jeg som syns at verdenene avsluttes utrolig fort? Har teamet fått ett kick etter V2 ble avsluttet? Syns verdener avsluttes i hytt og gevær etter AriCas totale dominans ;s
  8. Awesome blogg!

    Haha, så ett par jeg kjenner i virkeligheten der :3
  9. Til elever ved Hønefoss videregående:

    Selvsagt, gått samme ruta flere ganger :O
  10. Til elever ved Hønefoss videregående:

    jeg lurer på om de leste dette.. har ikke sett snurten til TW-skjermer i etterkant :O
  11. Farvel, AriCa

    Oh, lekkert! Publisitet! Se meg skinne! :cool: Ooooog tilbake til en smule mer seriøse ting... Vvolv: Jeg vet personlig at rome planla backstabbing lenge, og han legger vel ikke skjul på det heller :) Gard: er du så sikker? O.o For av og til virket det litt som at rome fikk...
  12. Til elever ved Hønefoss videregående:

    What is? O.o
  13. Til elever ved Hønefoss videregående:

    Yeah, tenk deg det! Jeg hadde aldri forestilt meg å være boende så langt sør :D
  14. Til elever ved Hønefoss videregående:

    Sant nok ;)
  15. Til elever ved Hønefoss videregående:

    mamma liker å kalle bærum for blærum... Vet ikke helt hvorfor, har ikke truffet sååå mange derifra enda. ;S
  16. Til elever ved Hønefoss videregående:

    Skal du bli blærete?
  17. Til elever ved Hønefoss videregående:

    Mamma jobber i bærum :P
  18. Til elever ved Hønefoss videregående:

    ohyass. Finner meg i 112 (Y)
  19. Farvel, AriCa

    Nei jeg skal vel ikke begynne å diskutere den krigen, var fortsatt så liten da :P Hehe. SaD hadde vel aldri kunne gjort noen spesiell forskjell uansett. Eneste gangen vi faktisk planla aksjoner og organiserte støtte og angrep i forveien, så trakk de aller fleste seg/ble inaktiv rett før vi...
  20. Til elever ved Hønefoss videregående:

    Ikke eiker nei. Du snakker om da? Du er klar over at det er akkurat derfor jeg skal angripe? Sånn at jeg vet hvilke spillere som er på samme nett som meg? :P Eller var det ikke meg du snakket til?
Topp