Søkeresultater

  1. Gyldan

    Videresendt, Inno Ny medalje

    Jeg har et forslag til ny medalje som ikke er så dumt ^^ Å ha en medalje for hvor mye ressurser du har sendt totalt til andre spillere.. :)
  2. Gyldan

    En del spørsmål for å bli tatt inn i stamme - .net

    Heisann, Jeg spiller på tribalwars.net , og skal nå søke meg i en ny, sterk stamme (rank 18). Men før jeg får være med, er jeg nødt til å svare på denne "eksamen" som består av MANGE spørsmål. De er selvfølgelig på engelsk, men enkelte av de vet jeg rett og slett ikke. Om noen kunne være...
  3. Gyldan

    W56

    Heisann, Har bare et spørsmål til dere som spiller Tribalwars ... Det er vel ikke noen av dere som spiller på Tribalwars.com, World 56? I så fall, om du gjør det, skriv gjerne navnet ditt (tw navnet i W56) under her, og jeg kan kontakte deg. Har begynt i denne verdenen, og hadde vært fint...
  4. Gyldan

    Besvart Verden 8 - poeng ved oppstart

    Heisann, Jeg så at V8 var oppe og gikk .. Men en ting jeg ikke forstår ... Det sto at V8 ville bli en relativ rask verden ... Altså 2.0 Pleier ikke "raske" servere å starte med mer en ca.42 poeng og litt mer ress?
  5. Gyldan

    Vinne en server

    Heisann, Hvordan vinner man egentlig en server? Jeg leste på tribalwars.net, at en stamme ved navn "World Empire" hadde vunnet på "World 7". Men hvordan vinner man egentlig en server?
  6. Gyldan

    Besvart Verden 8

    Lurer bare på en ting som kanskje kun supporten kan svare på ... Når kommer Verden 8 ?? Ser at de fleste verdenene har store spillere, og rimmen er bombandert av 9k + byer ... V7 har hastighet 1.0, og ville gjerne hatt en litt kjappere, ny server.
  7. Gyldan

    Adelsmenn+

    Hallo TW lesere! Jeg har et spørsmål som jeg lurer på. Hvis jeg sender et adelstog. Altså fem angrep, og i alle angrep er det en adelsmann. Hvis jeg tar over byen på det fjerde angrepet, hva vil da skje med mitt siste angrep med en adelsmann. Angriper adelsmannen da, eller blir han sendt i...
Topp