Søkeresultater

  1. Bambam

    Snakker meg om sematikk du

    Jeg slutter. Taper neppe byen, så det er ikke grunnen.
  2. Bambam

    Besvart Private meldinger.

    Hei, disse private meldingene vi sender ut, leses de uoppfordret av teamet? Eller er det bare de som meldes inn via ticket som leses?
  3. Bambam

    Badc - dere har nå fått dere en krig.

    Hei damene i Badc! Vi ble litt skuffa over de kjipe* angrepene dere hadde i helga, så nå er det jaggu krig! Det første vi vil starte med å si er at den neste personen som sender oss info om deres planer om oss vil få besøk, av en av oss. Så sender vi deres pm uredigert til Donovano...
  4. Bambam

    Da våkner V3 til liv.

    I året 1932 ble det inngått en vennlig IAP med Yakuza, denne er nå brutt uten varsel på forhånd. Alt jeg vet om god kotyme når det kommer til TW og iap's tilsier at vi burde ha fått en forvarsel på dette. Hadde det vært andre veien hadde jeg garantert sagt i fra på forhånd, jeg bryter aldri...
  5. Bambam

    Gratis PK

    Siden oppfølgingsspørsmål ikke blir besvart, så kommer jeg med en ny tråd. Jeg skal ikke bli sær å forklare hvor teit det er at dere bestemmer når vi skal aktivere PK som vi har fått i kompensasjon, slike ting ser det ikke ut til at dere skjønner(internett og prinsipper VS. Tyskere er en...
  6. Bambam

    Mine ubesvarte spørsmål rundt fred 17. Mai.

    Spørsmål 1. Hvorfor la dere opp freden slik at den kun ble en straff til de som ville farme og bruke lite tid på tw denne dagen? For å kunne utnytte 1 min må jeg jaggu bruke masse tid.. Spørsmål 2. Hvorfor bruker dere helt irrelevante og feile sammenligninger som svar? I begge...
  7. Bambam

    Vurder spilleren over

    Dette er en kopi av noe surr jeg fant på .se, ser litt morro ut-.- Cluet er at du vurderer spilleren over deg i tråden. Har du ikke noe å si om den over, drit i å post svar. Nummer 10 er åpen for vurdering, men ikke uten en fornuftig forklaring.. Poeng: ODA: Rykte: Stamme: Skala...
  8. Bambam

    V11.se

    Hei Vi er 6 stykk som har startet opp på V11.se idag. Kunne tenkt meg noen til. Kan ikke de som er litt lysten på dette sende meg en pm her, så tar vi det fra der. Den er kliss lik V5.no, bare langt flere medlemmer.. Bam
  9. Bambam

    Hoho

    Gidda ikke skjermdump. Denne flotte julehilsenen dukka opp når jeg sendte en pm ing nå. Så jeg føler jeg må si takk en plass, selv om den kom litt i seneste laget..
  10. Bambam

    Julefred vs. PK

    Hei våre alles kjære moderatorer! Kunne sikkert gjort dette via ticket, men det kan være flere som lurer på det.. Får vi utvidet PK perioden nå som, for meg, 90% av grunnlaget for PK er forsvunnet? De av dere som tenker å klage på at det ikke er snakk om mye penger her, hold fred...
  11. Bambam

    Hva synes dere om folk som spiller tw i jula?

    Hva synes dere om folk som spiller tw i jula?
  12. Bambam

    Julefred, hvordan kan en utnytte dette?

    Haihai! Julefreden er nok kommet for å bli, så hvordan kan vi få utnyttet denne på best mulig måte? Nå er vel ingenting fastsatt angående når eller hvor lenge, ref: http://forum.tribalwars.no/showthread.php?t=7280. Så nå lager jeg mine helt egne tidspunkt angående dette. Drit i å klage...
  13. Bambam

    Har sverd i kryss + tallet 2, men finner ingen angrep..?

    Hei Satt kv på en konto på 2k elns, der var det 2 innkommende angrep i form av sverd i kryss + tallet 2. Men jeg klarer ikke å finne de angrepene noen plass, hva skjer? Litt kjipt med tanke på dodging, om ikke annet.. Noen som har en "kur", eller vet hva dette er..? Bambam Edit: Det er ikke...
  14. Bambam

    V4 oda

    Beseirede motstandere Som angriper Rangering Navn Beseiret 1 satomren 0 2 Chavez 0 Woot? Første til å farme?
  15. Bambam

    Oppdatering av rangeringslistene

    Klokka når skjer oppdateringen av rangeringslistene?
  16. Bambam

    Rimmet

    Hei Nå har jeg lest å lest å lest på dette forumet, aldri svara på noe.. Men nå føler jeg at jeg må.. Uttryket "rimmet" Hvor i h****** kommer det i fra? Vegarado er en spiller som rimmer flere å flere i spillet hele tiden.. Er han virkelig klar over at det betyr å slikke rum*a til...
Topp