Søkeresultater

  1. V3?

    Oh yeah! Jeg er med!:cool:
  2. Krig mot Ninjaz

    Alle vet at det var ninjaz som ga seg.
  3. Krig mot Ninjaz

    Har hatt en del samtaler med Yamato, den siste var vell med Zanmato. Hørtes ut som om han var lei av drittet til ninjaz, som mange andre stammer er. Blir gøy å se om dere klarer å ta en ''roem'' og holde seg oppe så lenge som vi gjorde. Tviler sterkt. Støtter krigserklæringen fult ut.;)
  4. Merge Core/BOL.

    Haha, hva skjedde med bolerene som hatet merging? :) ARSENAL ER BEST!:D
  5. WW2 er et faktum?

    Motstandere Bekjempet: 2.598.292. Ble utestengt da jeg hadde 100k. Anken ble aldri lest. Er jo ikke første gang spillere som er i krig med topp stammene tilfeldighvis blir utestengt..
  6. WW2 er et faktum?

    Renegades vinner nok denne uten tvil. IB er noen skikkelig noobs til å angripe, rett og slett. Kjempe lett å holde 3-4 naboer borte, selv om de angriper konstant. Noen av dem sender også buemenn. Core er gråbyhorer og har det meste i respekt. De er ikke så gode som folk skal ha det til...
  7. Beyond ?

    Alt står jo klart og tydelig. Det var en veldig voksen og diplomatisk måte å ordne det på, brann:confused:
  8. Nofjon1 - RoEm legende?

    Ja, Nofjon1 er en luring, ingen tvil om det.:p Men han sluttet, han sviktet oss ikke. Ville tro han sluttet pga alt drittet som blir slengt og alle trusslene mot oss. Jeg gruet meg rett og slett til å måtte svare på alt dritt dere skrev om oss på slutten, ble utrolig glad da jeg fant ut at...
  9. R.i.p sff.

    Flott innsats av SFF. Har holdt meg i ro i noen uker nå, og sett litt på åssen de kriget. De holdt unna Ib,Core og Renegandes familien. De har også respekt for alle om det ikke går de sin vei, noe de felste mangler. Rest in peace, SFF.
  10. Drittslenging - Ib,Core,TWR Fam og BOL fam vs. Fenix, SFF og RoEm fam.

    Holder dere enda på med denne drittsleningen?:eek:
  11. Nytt fra stammen?

    David, du er en skikkelig taper. Har ikke mer å si :)
  12. stacking av gråbyer

    Hvis man bruker teleskopet til paladinen, og scouter en mistenkt, finner man ut av det da?
  13. Drittslenging - Ib,Core,TWR Fam og BOL fam vs. Fenix, SFF og RoEm fam.

    Hvilket språk er det jannas og kemp snakker?:p
  14. AKDM, useriøse?

    Billy Yard er en poenghore.
  15. World War, let the game Begin

    We have a bannana party over at http://www.tribalhugs.net ! Join us!:D
  16. World War, let the game Begin

    War is stupid!
  17. World War, let the game Begin

    Kan inrømme at vi raknet ganske fort ja...:p
  18. Drittslenging - Ib,Core,TWR Fam og BOL fam vs. Fenix, SFF og RoEm fam.

    Er 15 så har vell ikke planlagt alt enda nei.. Rart åssen folk blander inn så mye irl til online spill :S Hvem blander vell inn barna til fienden inn i et online spill?:confused:
Topp