Søkeresultater

  1. grizzly

    Hvem er den ''andre'' multiaccounten?!

    Min andre Multiaccount det sier seg selv, hvem er den andre accounten? er det en annen? eller var det bare en syk spøk.:D som 'Min andre multiaccount' sa diskuter!
  2. grizzly

    Angrep

    jeg kom til og få en ide akkurat nå, som jeg mener er bra men...:o ideen er at angrepene varer en liten stund som for eksempel det er 2timer til angrepet er framme. så når angrepet er der varer det i ca5 min eller noe. da hadde spillet blitt mer taktisk mener jeg, man kunne også sende...
  3. grizzly

    barbarlandsbyer

    hei jeg lurte på om gråbyer noengang ble borte eller att nye spiller startet på dem.(på stedet ikke byen)
  4. grizzly

    chat system

    hei jeg kom til og tenke på når du har sendt angrep. venter på bygningene skal bli ferdig og venter på ressurser hva gjør du da? CHAT!:eek: det kunne vært en chat boks på høyre sida av skjermen hele tida. vor alle i din verden kunne snakke sammen. man kunne også ta og stille den inn på...
  5. grizzly

    folkeslag

    det hadde vært litt kult om man kunne velge om man skulle være barbar, romere. tautonere, arabere også videre. det kunne også vært spesielle fordeler og ulemper med folkeslagene.
  6. grizzly

    Snutter!

    bare kos dere og legg ut morsomme youtube eller personelige snutter!:D
  7. grizzly

    social group

    bare så dere vet det så har jeg en gruppe som heter pshycko ducks. og der vil vi vise enormt morsomme bilder og hygge oss... ja sååå. noen som vil bli med så er det bare og melde seg inn:) mvh Grizzly
  8. grizzly

    stamme donasjoner!

    hei jeg kom på en fantastisk ide!:eek: den er slik at alle i stammen kunne donere soldater og ressurser til stammen! slik at styrkene bare kunne brukes til angrep på fiender eller støtte til allierte, og bare lederen kunne styre dem eventuelt. og resursser kunne brukes til og hjelpe...
Topp