Søkeresultater

  1. Kjære ~TA~

    Kjære ~TA~ Det går rykter om at dere skal slette kontoene alle sammen. I den forbindelse vil jeg be dere tenke der om to ganger, ja kanskje til og med tre ganger... Jeg har i denne anledning funnet frem en problemløsingsvideo til dere: https://www.youtube.com/watch?v=3hgjFwtUbxA...
  2. Videresendt, Inno Endring på byfane.

    Heisann, jeg satt å så på en by jeg holdt på og adle og ønsket meg noen ekstra muligheter inne fra bysiden. I og med at denne har vært endret på så mange ganger nu så tror jeg ikke det skulle bli store vanskeligheter med å implementere de få funkskjonene jeg ønsker. Forslaget er forsøkt...
  3. En konges begravelse.

    Heisann godtfolk! Det er sjelden det er noe interessant å lese på v17 forum, men jeg vil benytte anledningen til å ta takk og farvel med ~TA~ sin hertug, King Hårek. King Hårek tenkte som så at det var på tide å vokse litt, han tenkte å vokse på TTB-byer. En vågal plan, men med tanke på...
  4. Pass deg ellers kommer Busemannen og tar deg!

    Heisann alle sammen! Da er det på tide å fortelle alle barna her en histore. Det er ingen koselig historie, men den må fortelles! For den angår oss i den aller høyeste grad! For de av dere som har spilt før så kjenner nok noen av dere igjen noen av karakterene vi her skal fortelle om...
  5. Ett spørsmål...

    Hvis man reiser i lysets hastighet, reiser man da i mørket?
  6. Gratulerer til Norge!

    Svenskene fikk episk juling denne gangen :D http://www.tribalwarsmasters.net/sds_ranking.php?type=player&round_id=23
  7. En offentlig beklagelse!

    Jeg, Gunnar Gås, vil med dette beklage at Spiralis aka "whocares?" ble internadlet i starten av v5. Dette skjedde i forbindelse med Spiralis sin ferie, og jeg beklager at jeg ikke dobbeltsjekket datoene som Spiralis hadde gitt meg. Det var absolutt ikke meningen å internadle ett "aktivt"...
  8. En offentlig beklagelse.

    Jeg, Gunnar Gås, vil med dette beklage at Spiralis aka "whothefuckcares?" ble internadlet i starten av v6. Dette skjedde i forbindelse med Spiralis sin ferie, og jeg beklager at jeg ikke dobbeltsjekket datoene som Spiralis hadde gitt meg. Det var absolutt ikke meningen å internadle ett...
  9. Premade?

    Heisann alle sammen. Jeg vurderer å starte en stamme, altså en premade. Jeg har igrunn ikke tid, men tenker dog å gå på nav å snylte til meg dagpenger om det så må til. Til en premade trenger jeg medlemmer, men hvordan finne dem som duger til det som trengs? Jeg vil gjerne at de som...
  10. 3.14 får seg en understamme!

    Vi i 3.14 har herved fått oss en understamme. Den heter 1.57...
  11. Aprilsnarrene i år...

    Morty sin på .net ble veldig raskt avkreftet i år. Pabben sin spøk har tatt seg veldig opp fra fjorårets :) Hva synes dere om denne tradisjonen? Har dere noen gode spøker å dele?
  12. Tribalwars reklame.

    Satt her å dulla med noen sånne random nettspill her ikveld og kom over en reklame for tw.no... Og siden jeg har tatt noen pils og kosa meg ikveld så ville jeg jo ta en titt på hva som popper opp når jeg trykker på linken der. Og der ser man at det anbefales at man starter på v5 og ikke...
  13. Den nye fete rapporttråden!

    Tenkte jeg skulle lage en egen tråd her på forumet for de ekstraordinære fete rapportene man får ingame. Og vil gjerne være førstemann ut med ett par megakule rapporter! :D Også en som beviser viktigheten av å oppgradere defftechs om du skal deffe: Noen andre som har noen episke...
  14. Hvordan gjøre .no populært!?!?

    I dag så kom annonseringen til PABben om en facebookgruppe som omhandler Tribalwars.no. I den sammenheng så har jeg tenkt litt på hva som skal til for å gjøre .no litt mer populær for både utenlandske spillere og for de som har spilt før men gitt seg til fordel for f.eks .net. Hvis man spør...
  15. Gratulerer Ruffiro!

    1 Ruffiro AriCa 10.040.000 1051 9553 Førstemann til ti millioner! for en bragd!
  16. 150 ms regelendringen på .net

    Vil den komme til .no? Når kan vi forvente at denne trer i kraft? Blir den gjennomført ved error-code eller er det faktiske forsinkelser som gjør det mulig å sende togene på tilnærmet nøyaktig 150 ms dersom man bruker de rette metodene? Regelendringen er beskrevet her for de som lurer.
  17. Nye tider, nye kriger!

    Som dere vet så har DOGZ nylig vært i krig med de fleste i v3. Denne krigen er nå over, med unntaket fra noen få flyktninger. Derfor har vi etter en lang diskusjon kommet fram til vårt neste trekk. ( Det er oss, som diskuterer og røyker krigspipe ) Denne avgjørelsen har ikke blitt...
  18. En krigserklæring

    Kjære Glitter... Jeg har alltid stått ved din side. Kjempet det jeg kunne, satt av tid jeg ikke hadde. Idag kicket du meg ut av Elite, og Elite sin chat uten ett eneste ord som forklaring. Det er noe som jeg ser på som respektløst bak alle grenser. Jeg erklærer krig mot deg, ikke...
  19. Topp 20 ODA!!!

    Rangering Navn Beseiret Stamme _____________________________________________________ 1. Unknown Soldier 14,22 Mio. VARG 2. Donnes 9,09 Mio. VARG 3. SippO 8,81 Mio. VARG 4. Anders77 8,24 Mio. Aces 5. Nolaw 8,10 Mio. -FD- 6. Lettnavn 6,88 Mio. VARG 7. McRogn 6,87...
  20. Adelstog o.l. - Diskusjon

    Er det virkelig mulig?
Topp