Søkeresultater

  1. Faktabørsen

    Fakta er at enkelte spillere i ODA sender tog med 10 sek mellomrom.
  2. Ryktebørsen

    Ryktes at samtlige medlemmer i TLE er inaktive :)
  3. Faktabørsen

    Det er jo kjempeeffektivt! Iallefall om du sender det som om det skulle vært et tog, da et langt et.. :)
  4. Ryktebørsen

    Ryktes at en ny stamme er på vei til topp 10!
  5. Statestikk over krigen

    Flott å høre at dere måtte streve får dem :) Hadde vell blitt for kjederlig og fått dem gratis.. Ja, jeg fikk ganske mye støtte av mine medspillere, så hadde ikke klart alle motangrepene alene. Mye bedre å heller gi fienden skryt, selv om du er ganske forbanna når du ser fronten går lenger...
  6. Statestikk over krigen

    Hvorfor nevner du aldri meg og min konto ? Forresten, syns det er ganske bra gjort av H.F.O, all skryt til dere, de har tatt vinteren fra oss !
  7. Klokken ?

    Heisann, lurer på hvorfor det er en digital klokke på startsiden av Tribalwars som teller ned fra 09 timer ? Takk får svar.
  8. Ryktebørs

    Dette SKAL jeg prøve.
  9. Uttalelse fra BOL; Om V-BOL og RNG/[DA]

    Ser ofte på hightscoren jeg. Og hvis du da regner ut poengmessig, ligger da alle RNG og BOL stammer på en poengsum av 600 305 272 poeng, med 61 474 byer. IB fam har da 422 648 665 poeng, med 43 556 byer. Sier seg selv hvem som er størst, og hvem som er minst. Selv om IB ligger på 1...
  10. Uttalelse fra BOL; Om V-BOL og RNG/[DA]

    Hvorfor kan ikke BOL se at RNG vil bli en enda større fare videre ? RNG vokser enda bedere enn det bol gjør, IB Fam er sterke i fronten.. Men jeg mener at BOL burde gitt RNG ett dask bak og bli kvitt den alliansen dems en stund. Alle mener at IB/HVIB Kommer til å bli borte, men hva skjer...
  11. Ryktebørs

    Ryktes at H.F.O er godt igang med Faking ? :)
  12. Ryktebørs

    Dette blir jo bare bedere og bedere H.F.O :) Stå på !! hehe..
  13. Ryktebørs

    Joda, er bare morro med litt angrep nå som det har vært så stille, selv om frontbyer blir borte..
  14. Ryktebørs

    Ryktet sier at H.F.O og S.F.O er rause med nukes/fakes :) Liker det jeg ser !
  15. Kutte ned priser får mynter/adelsmenn på v1 !

    Ja, blir mindre sparing, og mere bruk av adelsmenn, men det er jo min mening og det jeg tror kommer til å skje..
  16. Kutte ned priser får mynter/adelsmenn på v1 !

    Sparer og sparer jeg, men fortsatt, det gjør fortgang på verdenen, og de stammene som faktisk er Best, får også bevist det.
  17. Kutte ned priser får mynter/adelsmenn på v1 !

    Hehe, jeg er fornøyd, men skader ikke å gjøre spillet til det bedre..
  18. Kutte ned priser får mynter/adelsmenn på v1 !

    Som du sier MD, så mener du at dette blir ett mere 1 mannspill enn flertallspill ? FEIL.. Husk at alle spillere får denne fordelen, alle stammer og alle spillere, derfor vil alle få det like likt som før, eneste som skjer er at det blir mere fart på fronten, mere variasjon av byer`s eiere...
  19. Kutte ned priser får mynter/adelsmenn på v1 !

    Kan noen i teamet svare på denne tråden ? Og gi deres mening om dette ? Ikke alle har nok adels, de blir bare borte her, hehe.. Men ikke stenge v1 får nye spillere, det er som å be v1 gå i en enda større innaktiv sone enn den er.
  20. Kutte ned priser får mynter/adelsmenn på v1 !

    Det blir da helt sykt med adelsmenn på enkelte spillere, de store spillerne vill vell kunne utdanne så mange adelsmenn som de har av byer.. Det er å gi gratis adelsmenn, bedere å jobbe billigere får det enn å motta det gratis.
Topp