Søkeresultater

  1. ønsker du å spille på V3?

    Jeg kna vel kanskje hjelpe :D Du husker kor god eg var sist gang ;) Koordinerte angrep og alt eg :D
  2. Bambam - Fra slaying til nuking

    gadd ikke å lese alt :D
  3. Bambam - Fra slaying til nuking

    Du glemte en ting bam :mad: Jeg fikk deg inn i uni og du sviktet meg seinere!
  4. Speed test

    Er litt gammel denne her men vil ta den opp igjen :D Du fikk 155 poeng, så du havnet på en plass 1816 av 3371 totalt. Du skriver 211 bokstaver per minutt Du har 48 riktige ord og du har 1 feile ord. ------------------------------------- Skriver 3 ord rasker en sist år :D
  5. Teletubbies

    Seff ;)
  6. Teletubbies

    Hadde troen på dere eg :(
  7. Teletubbies

    Hva skjedde her da :eek: ?
  8. EoC tar ledelsen med storm

    Stammen burde hetet Epic Fail :D
  9. Svar mæ på maila =D

    Svar mæ på maila =D
  10. Vell.. NÅ ER DET ACTION :eek:

    Syntes det er veldig pinglete av Yakuza, TD osv går i krig mot en stamme familie... Sier litt om hvor pinglete folka på v3 er med å joine de andre i krigen :mad: ER litt skuffet over Yak....
  11. Japp :P

    Japp :P
  12. Da våkner V3 til liv.

    Krig.... Begge sjomi stammen mine i krig :(
  13. v3 om 1 år?

    Lukter litt sjalusi her;)
  14. når stenger en Verden?

    Er TW teamet som bestemmer det, men på den svenske serveren er det 75 % av alle byene :cool:
  15. Selvoppdaterende kart for Verden 3

    Denne funker jo ikke :( Ingen av karten forandrer seg
  16. Tribalwars Player's Champions Runde 1

    Kamp 1: Hellion Vs germanbash Kamp 2: lisamarie Vs EliteWolf Kamp 3: RUAB Vs Rasha Hatt stor utvikling de siste ukene :eek: Kamp 4: Freps Vs Geronimo Kamp 5: incore Vs Poddi78 Kamp 6: Danny Viper Vs kingsala Kamp 7: Sirkillalot Vs jimihomoloko Kamp 8: Ougen Vs Sid Chris...
  17. Søker dual

    Hva heter du da ? :P
  18. Hey

    De var Nesse nesse;):p
  19. Hey

    Hakke så god huskesans :p ;) Tror jeg var med i den :D v1 :cool:
  20. Hey

    Du hadde sikkert 100K :confused:
Topp