Søkeresultater

  1. Speed

    Heisann gutter og jenter, menn og kvinner! Siden jeg ikke har noen internettvenner igjen på tribalwars søker jeg med dette en internettvenn som kan være med å spille litt speed med meg. Jeg spiller hovedsakelig 3 og 4 timers speeds med n1/n2 start. Tore sa jeg kanskje kunne skaffe noen...
  2. Hei vil noen spille speed med meg

    Hei vil noen spille speed med meg
  3. Verden 40!

    ...og jeg er med hvis Jato er med!
  4. Spørsmålsrunde

    Bare toll me bobil som vanlig. Spelarbya e alltid best. Dei e størst. Kå suns folk om innstillingan?
  5. Spørsmålsrunde

    Eg ska kjøba øks snart, det suns eg e spennane! E det best å adla spelarby ellar bonusby? Gjerna begronnelse
  6. Faktabørsen

    Time for comeback
  7. Topp 10 spillere

    Ikke at jeg har så mye jeg skulle ha sagt her på v30, men denne synes jeg var morsom. https://gyazo.com/9cb36bc63a28b8c7efce3ebb009aa94f
  8. Speed Runde

    @Olve betale!!!
  9. Spørsmålsrunde

    Det går an å ende på rank 1 ved verdensslutt uten å bruke de nyeste premiumfunksjonene. Premiumkonto og farmeassistent må man dog ha, jeg godkjenner også kontoadmin dersom folk ønsker å bruke det. Halvering, kjøp av ressurser og drit + lort er naturligvis ikke med i beregningen. Kan noen...
  10. Tragedie - TW gikk nettopp på en KO

    Hvordan kan det diskuteres? Det er jo fakta at det finnes noen eksempler hvor rank 1 på verdnen ikke har overbrukt premiumpoeng, og bare brukt den gode gamle premiumkontoen + farmeassist? Nå skal ikke jeg ødelegge tråden med off-topic, men det virker ikke akkurat som om tråden går i riktig...
  11. Tragedie - TW gikk nettopp på en KO

    Det var kjedelig, bra forsøk i det minste. Dette stemmer nødvendigvis ikke alltid dog
  12. Tragedie - TW gikk nettopp på en KO

    Heisann. Jeg er innom og er naturligvis veldig enig i det meste her. Jeg tror dog ikke noe kommer til å stoppe innogames fra å sluke mer penger fra oss brukere. Muligens jeg tar feil. Det vi kan gjøre noe med er vår egen bruk av disse fordelene. Vi som leser formuet må sies å være blant de...
  13. Project Collect har vunnet Verden 27!

    Vi har diskutert dette tidligere tror jeg. Jostein var da ikke en som bare ble tatt inn, han var en som var med på å bygge opp ZombieFred-kontoen, og er en stor del av grunnen til at kontoen lå på rank en 2/3 av servertiden. Kontoen var millionen større enn neste HBT-konto på en periode, og man...
  14. Project Collect har vunnet Verden 27!

    Stort fokus var det da ikke. Et avsnitt skrev jeg om ZombieFred-kontoen hvor jeg mente at det å sitte på en konto i en stamme man ikke trives i hvor kontoeieren er mer opptatt av å fokusere på w90 blir feil. Slik Jostein forklarte det var han den som gjorde mest etter w90 ble mest prioritert av...
  15. Spørsmålsrunde

    Gi nå andre en sjanse :( Hvem må man se opp for på v31?
  16. TW-CHAMP v27 Diskusjonstråd

    Jeg takker for stemmer og fine kommentarer fra v27-folket. Takk til MasterSplinter som tok på seg arbeidet, og heeelt til slutt: Takk for verden 27! :)
  17. Project Collect har vunnet Verden 27!

    Her er forøvrig et kart fra V27s start til ca slutt. Hver fredag har Helga tatt skjermbilde, og dette er resultatet.
  18. Project Collect har vunnet Verden 27!

    Offisielt har det blitt, og med seierkravet i boks, er det vel på tide å opprette denne tråden. Jeg skal prøve å oppsummere V27 fra forskjellige synsvinkler, for å få et så objektivt bilde som overhode mulig. Derfor har jeg prøvd å få kontakt med representanter fra alle de store stammene som...
  19. Spørsmålsrunde

    4 av top 10 stammene lever fortsatt under det samme nicket om fire uker. Hvilken spiller skulle du helst hatt i din stamme, og hvorfor?
  20. TW-Champ v27 runde 4 (Semifinale) OMKAMP

    Ras al Ghul - Storebror På sitt beste var Storebror i topp topp klasse. Det er så utrolig vanskelig å skille kontoene om hvem som hadde gjort det best 1v1. Ras al Ghul har to glimrende spillere som kun har hatt fokus på v27. Storebror har hadde en periode der Eirik var syk, og kontoen levde på...
Topp